petlas verelim
Bu arada herkes Bridgestone Turanza ER300 ü çok övmüş..
Ben eski aracım corsada michellin kullanıyordum ve çok memnundum aracı sattım ve Vectra aldım üzerindeki lastikler berbattı gittim lastik almaya orjinal bridgestone diye aynısından aldım turanza er300 ve çok pişman oldum. keşke michellin alsaymışım çok saçma lastikler sert frenajda fazla kızaklama eğilimi var bi garip sanki lastikleri hiç değiştirmedim. Yani ben beğenmedim bir daha asla almam..