LASTİK HAVALARI VE SALINİM

Derhaan

Kayıtlı Kullanıcı
55-Samsun
Katılım
16 Nis 2016
Mesajlar
149
Tepki puanı
16
Puanları
18
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Daha önce de burada konu açmıştım aracım keskin virajlara 50-70 km hızla girdiğimde yalpalıyor bir arka sağ taraf çöküyor gibi hissettirip esp devreye giriyor ve aracı düzeltiyordu tabi bu güne kadar çözüm bulamamıştım. Taki amatör ralli pilotu ile tanısana kadar. Adama durumu anlattım adam çok basit senin sorun dedi ve aldı arabayı lastik havalarına baktık 32 psi sıfır aldığımdan beri hep bu şekilde idi. Adam olmaz senin yanaklar kalın virajda atar seni dedi ve havaları 38 yaptık aynı arabanın yalpa yaptığı viraj da ve kavşak da denedik inanırmısınız Araba girdiği gibi çıktı. 70 üzerine çıkıp denedik sadece lastiklerin kayma sesi geldi. Bana da bir video attı buradan mantığına yatsın diye. Buraya da atıyorum. Kusura bakmayın biraz uzun oldu 😁
Görüntüleme: https://youtu.be/diMa0FzAMHI
 

Cemil

Yönetici
Başkan
34-İstanbul
Katılım
2 Kas 2017
Mesajlar
4,441
Tepki puanı
1,959
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Bende herzaman 37-38 Psi de kullanırım ama sanırım 36 Psi indiricem...Biraz hava fazla geliyor Malesef..Üzerinden geçtiğim Zeminin haritasını çıkarıyor :) ..
 

kshuseyin

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
21 Eki 2010
Mesajlar
32
Tepki puanı
15
Puanları
8
Yaş
56
Siteyi ziyaret et
Ben de 32 psi hava basıldığında, dışarıdan bakıldığında bariz şekilde de belli olan havası azmış görüntüsü yüzünden lastikçiler ile tartışıyorum. Şimdiye kadar bir lastikçi hariç 36 psi hava basmasını söylediğim hiç biri 32 psi hava haricinde basma taraftarı olmadı ilginçtir. Bu yüzden kendim 36 psi olarak devamlı kullanıyorum ve plastik engellerden yavaş geçmek zorunluluğu haricinde bir sıkıntı yaşamadım.
 
Üst