Landi-renzo vs brc

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan qosmio
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
junioryay çok iyi araştırmışsın sistem aynı evet gerçekten montaj işçiik çok önemli eğer araba tekrar alıp montaj yaptırırken ayrı ustada söktürüp emme manifoldu temizletip deldirip lpg ustsına oşekilde teslim etmek yada paraya kıyıp telefleks takırmak istiyorum
 
tamam zaten hep söylenen ve en bilinen konu o işçilik çok önemli, herkes aynı düşünüyor bu konuda,
ama ilave etmek istediğim bir şey var,
madem lpg tasarruf için takılıyor biraz hesap yapalım,
atiker ile eminim aracınız çok çok dikkatli hep aklınız yakıtta olarak kullanmazsanız min. 22-25 kuruş arasında yakıtınız olur.. 10-10,5 litre altında yakıyor diyenler bence hatalı ölçüyor yada başka bişey vardır,
hesaba dökersekte landi ile max. 19 kuruş yakcak olan aracınızda
3 ila 5 kuruş arasında fark olacak ve 50.000 km sonunda toplamda
1.500 ila 2.500 lira fark edecek bu 5 kuruş...
ben yılda ortalama 25.000 km yol yapıyorum,
demekki benim durumumdaki biri için 2 yılın sonunda bir lpg kiti kadar daha fark edece min. ilk aşamada verilecek 500 lira farkı vermeye değer yani bence.
bu arada bende atiker kullanıyorum ve en ufak bir şikayetimde yok gerçekten,
atiker karşıtı da değilim,
maşallah çok güzel çalışıyor ama durum malesef dediğim gibi...
son dönemde edindiğim tecrübelerim böyle...
 
hafta sonu landi taktırdım. kapalı ortamda ses dogru dizel gibi ses cıkıyor ama acık ortamda duyulur bir ses degil hele arac içi hiç ses yok. performans kaybı, titreme vs hiç bişi yok. lpg taktırdım avrupa yakasına gecerken 120-130 km/h ile banamısın demedi. bence landi renzo.
 
tamam zaten hep söylenen ve en bilinen konu o işçilik çok önemli, herkes aynı düşünüyor bu konuda,
ama ilave etmek istediğim bir şey var,
madem lpg tasarruf için takılıyor biraz hesap yapalım,
atiker ile eminim aracınız çok çok dikkatli hep aklınız yakıtta olarak kullanmazsanız min. 22-25 kuruş arasında yakıtınız olur.. 10-10,5 litre altında yakıyor diyenler bence hatalı ölçüyor yada başka bişey vardır,
hesaba dökersekte landi ile max. 19 kuruş yakcak olan aracınızda
3 ila 5 kuruş arasında fark olacak ve 50.000 km sonunda toplamda
1.500 ila 2.500 lira fark edecek bu 5 kuruş...
ben yılda ortalama 25.000 km yol yapıyorum,
demekki benim durumumdaki biri için 2 yılın sonunda bir lpg kiti kadar daha fark edece min. ilk aşamada verilecek 500 lira farkı vermeye değer yani bence.
bu arada bende atiker kullanıyorum ve en ufak bir şikayetimde yok gerçekten,
atiker karşıtı da değilim,
maşallah çok güzel çalışıyor ama durum malesef dediğim gibi...
son dönemde edindiğim tecrübelerim böyle...
Değerli arkadaşım, yakıt konusunda da çok değişmiyor. (aynı montaj tarzında olmak şartıyla) Nihayetinde Ayarı yapan usta, lpg nin nekadar cm3 yakacağını ayarlıyor. Yani az ayarlarsa az yakar ve çekiş o oranda azalır. Çok ayarlarsa da ayarladığı oranda yakıt ve çekiş artar. Tıpkı çeşmeden akan muluğu açma ve kısma meselesi. Ama daha öncede söylediğim gibi, lpg enjektörü emme manifoltundan ne kadar uzakta takılırsa mutlaka yakıt sarfiyatında artma oluyor. Zaten bu yüzden GFI örneğini verdim. Hatta siz Atiker için başka bişey var demişsiniz. (o başka şey montajın doğru yapılmasından ibaret.) Onun dışında yapılanlar inanın hep aynı. Markaya göre de kesinlikle şu marka daha az yakar laflarına kanmayın derim. Dikkat edeceğiniz en önemli iki şey; 1-İşçilik ve montaj kalitesi
2-Her yerde servisinin olması.

Saygılarımla
 
Son düzenleme:
Geri
Üst