Kurum problemi hakkında bilgilendirme.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan gokalp
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

gokalp

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ağu 2006
Mesajlar
8,950
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Aracınızın çekişi düşük ise titreme silkeleme gibi problemler oluyorsa günde 1-2 kere aracınız ısındıktan sonra aracı sıkıştırın yüksek devirli kullanın aracı sürekli alt devirde kullanmak türkiyedeki kötü ve kirli yakıttan dolayı kuruma sebep oluyor ! dieselcilere tavsiyem würth depo katkısı kullanmaları. en az yarım depoya 2 tane atın. benzinliler içinde bu katkılar mevcut.

Araç ısındıktan sonra araçlarınızı sıkıştırmaktan korkmayın. kurumun en büyük nedeni sabit ve alt devirde sürmektir !
 
Özellikle uzun yolculuklarda motor devirini 2500/3000 d/d sabitleyip çok uzun süreler gitmeyin arasına motor devirini düşürüp artırın (hızı düşürüp artırmak şart değil).
 
yarım depoya würth enjektör temizleyici kattım..tam depoya katın deniyordu yarım depoya kattım.benzinde biraz zorladım 4-5 bin devirlerde gezindik,psikolojik olduğunu düşünmüyorum ama 1 ve 2.viteslerde belirgin ataklık var arabada.ben baskı balatadan şüphelendiğim için hantal kalıyor diyordum...belirgin iyileşme var ürün faydalı..
 
Geçen biraz uzun yol yaptım aynı gün içerisinde hem aksaraya hemde kayseriye gittim geldim , araba kendine geldi bu araba böyle gidiyormuydu dedirtti kendine , hemde 21.5 krş yaktı koca 2000 cc motor
 
Bende aracı aldığımda siyah duman problemi vardı würth'ün commonrail yakıt katkısını kullandım 2 kere depoya bir şişe olmak üzere ve siyah duman problemi geçti. Son 2 depoda baya düşük devirde kullandım şehir içi tekrar siyah olmasa da grimsi duman atmaya başladı soğukken tam gaz yaptığımda. Bir kutu daha aldım depoyu doldurduğumda ekleyeceğim. Çok memnun kaldım açıkacası. Bu arada devir olayına kesinlikle katılıyorum. Sürekli düşük devirde kullanmak cidden çok kurum yaptırıyor.
 
Arkadaşlar söylediklerim tecrübeyle sabittir kendi hem araçlarım için olsun hemde çevremdeki arkadaşlarımın araçları olsun.

Opel araçlar yüksek deviri seviyor ve sıkıştırılmayıda seviyor. eskiden 1.7 dti sahibiydim 1 2hafta sıkıştırmasam arabaya az yaktırayım diye uğraşsam başlıyordu tepkisizleşmeye. cdti kullanıyorum şuanda aynı durum geçerli.
 
Son düzenleme:
sorunu kökten halledin egr iptali
 
Yüksek devirde kullanmaktan kasıt ne kadar süre?
3. viteste 100'ü 4. viteste 120'yi görmek mi 5-6 saniyeliğine ,
yoksa 4. viteste 120 ile gitmek mi 5-10 dakika boyunca...:rolleyes:
 
bir süre devirli kullanmak yani normal kullanımın dışına çıkmak. vites geçişlerini 4000dd'de yapmak. 4. vites ile gidilecek yolu 3. viteste gitmek falan gibi. ne çok uzun ne çok kısa.
 
Yüksek devirde kullanmaktan kasıt ne kadar süre?
3. viteste 100'ü 4. viteste 120'yi görmek mi 5-6 saniyeliğine ,
yoksa 4. viteste 120 ile gitmek mi 5-10 dakika boyunca...:rolleyes:

4 ile 190 yapıyorum 5 te sıkıştıracak yol bulamıyorum :maden: 3. viteste 148 km de gaz kesiciye giriyor , ama motor soğukken kesinlikle yapmamak gerek , aracımda egr iptal zaten
 
Geri
Üst