- Katılım
- 31 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,105
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Klasik , restorasyonlu yada arabadan anlayan insanların bindiği eski teknoloji araçlarda abuk subuk hatalardan dolayı kazalara az rastlanır.Demek ki bu iş teknoloji ya da araçla ilgili değil.
Hep bazı marka / model lerde kazaların yoğun olma sebebinin en büyük nedeni kullanıcı profilinin daha eğitimsiz olmasındandır.
Sonuç : ehliyet almak kolay olmamalı , hatta simulatör bile olmalı bu eğitimin içinde.Mevcut sürücü eğitimi köklü olarak değişmeli ve eskiler de yeni sistemde tekrar kontrol edilmeli.
Ayrıca İsviçre'li Bmw'ci amcam anlatmış ama biraz bol keseden üfürmüş.İsviçre'sinden
Çin'ine kadar iyi kötü görmüşlüğümüz var.25-30 bin Eur ya alıyor belki o aracı ama sadece ucuz alıyor.İşletme maliyetini sormak lazım kendilerine.Park parası ödememek için evlerinin önünde yatıyor arabaları hafta boyunca.Ayrıca burada o araçların ucuz fiyatlara satılmasını en çok BMW ister.Adam üretiyor , çıkış fiyatı belli.Kim alırsa ona satar.Kendisine sormuşlar heralde sen kimlerdensin diye aracı satarken.
(sözüm meclisten dışarı) Ya burada gram nitelik edinememiş oraya giden kişiler anlatır ya , gerçekten sinir olurum.Sormak lazım domatesi kaçtan alıyorsun.Otruduğun ev kendininmi , kendininse kaç ömür ödüyeceksin ?Yok öyle birşey.Europe' un durumu öyle pembe renk olmadığı gibi oldukça koyulaşmış durumda. 80 lerde kaldı o işler.
Ülke olarak en büyük derdimiz yaptığımız işe saygımız ve özenimiz az.İş derken sadece meslek değil.Her bir fiilden bahsediyorum.Bunun sebebide kural ülkesi olmayışımızdan kaynaklı.Yok işte yaptırım yok , birey olarak hangi adama ne anlatacaksın ki.
Adam çıkarıyor pet şişeyi lap diye en işlek yolda yol ortasına atıyor.. Bu adamdan ne bekleyebilirsin ki ? Ancak kırbaçla , yasayla ,cezayla adam olur bunlar.
Hep bazı marka / model lerde kazaların yoğun olma sebebinin en büyük nedeni kullanıcı profilinin daha eğitimsiz olmasındandır.
Sonuç : ehliyet almak kolay olmamalı , hatta simulatör bile olmalı bu eğitimin içinde.Mevcut sürücü eğitimi köklü olarak değişmeli ve eskiler de yeni sistemde tekrar kontrol edilmeli.
Ayrıca İsviçre'li Bmw'ci amcam anlatmış ama biraz bol keseden üfürmüş.İsviçre'sinden
Çin'ine kadar iyi kötü görmüşlüğümüz var.25-30 bin Eur ya alıyor belki o aracı ama sadece ucuz alıyor.İşletme maliyetini sormak lazım kendilerine.Park parası ödememek için evlerinin önünde yatıyor arabaları hafta boyunca.Ayrıca burada o araçların ucuz fiyatlara satılmasını en çok BMW ister.Adam üretiyor , çıkış fiyatı belli.Kim alırsa ona satar.Kendisine sormuşlar heralde sen kimlerdensin diye aracı satarken.
(sözüm meclisten dışarı) Ya burada gram nitelik edinememiş oraya giden kişiler anlatır ya , gerçekten sinir olurum.Sormak lazım domatesi kaçtan alıyorsun.Otruduğun ev kendininmi , kendininse kaç ömür ödüyeceksin ?Yok öyle birşey.Europe' un durumu öyle pembe renk olmadığı gibi oldukça koyulaşmış durumda. 80 lerde kaldı o işler.
Ülke olarak en büyük derdimiz yaptığımız işe saygımız ve özenimiz az.İş derken sadece meslek değil.Her bir fiilden bahsediyorum.Bunun sebebide kural ülkesi olmayışımızdan kaynaklı.Yok işte yaptırım yok , birey olarak hangi adama ne anlatacaksın ki.
Adam çıkarıyor pet şişeyi lap diye en işlek yolda yol ortasına atıyor.. Bu adamdan ne bekleyebilirsin ki ? Ancak kırbaçla , yasayla ,cezayla adam olur bunlar.
Son düzenleme: