Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
allah nazarlardan saklasın yavuz abi! hep dediğim gibi resimlerde güzel çıkıyo ama yakından görünce resimlerdeki bile sönük kalıyo! Valla herkesin 2 değil 4 kere dönüp baktığı kadar bile var... Kısaca tarifsiz tatlı bi makina :good:
Zaten tüm Türkiye tanıyo KDSyi
:rock :rock :rock
allah nazarlardan saklasın yavuz abi! hep dediğim gibi resimlerde güzel çıkıyo ama yakından görünce resimlerdeki bile sönük kalıyo! Valla herkesin 2 değil 4 kere dönüp baktığı kadar bile var... Kısaca tarifsiz tatlı bi makina :good:
Zaten tüm Türkiye tanıyo KDSyi
:rock :rock :rock
Kendine has karakteri olan tüm makineleri takdir ederim ve son model de olsa hiçbir araca değişmem böyle araçları. Son model olmuş ama sıradan olmuş.., 50 yaşında olmuş ama efsane olmuş... Bizce tercih?..
ah be abi biliyosun KDSyi ne derece sevip ne kadar sahip olmayı istediğimi ama sende bu kadar severken ben nasıl binerim senin o üzerine titrediğin DRAGONuna
ama çok teşekkür ederim abicim, çok kral adamsın valla:good:
çok onurlandırdın, mutlu ettin beni...