- Katılım
- 29 Ağu 2006
- Mesajlar
- 251
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Arkadaşlar forumda bazı araçların resimlerinde gördüm.. Nedir bu Kule gergisi ne işe yarar? Maliyeti nedir????????
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
skyeye' Alıntı:İnternet diye bişey var arkadaşlar, malum siz de kullanıyorsunuz.Google'dan bi araştırın siteye yazmadan önce.Bu seferlik yardımcı olmaya çalışayım, ben de google'dan yazdım oaradan çıktı
Kule gergileri, amortisör kulelerini karşılıklı olarak tek bir parça halinde birleştirmek için kullanılırlar.
Kule gergilerinin amacı, özellikle sert girilen virajlarda amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri minimize etmektir. Viraj alınırken amortisör kuleleri normalde esnerler, ve bu da bir miktar çekiş kaybına (ya da yol tutuşta bir miktar zaafiyete) yol açar. Kule gergileri amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri önlemek üzere dizayn edildiklerinden, viraj alımı sırasında enerjiyi gücün yüklendiği tek bir kuleden alıp diğer kuleye de iletmek suretiyle paylaştırırlar. Bu, jantları yere paralel tutmaya, o da lastiklerin yere daha iyi temas etmesine yardımcı olur. Sonuçta, viraj sırasındaki çekiş ve yol tutuş iyileşir.
araştırmacı dostum paylaşım için sağolasın:good:skyeye' Alıntı:İnternet diye bişey var arkadaşlar, malum siz de kullanıyorsunuz.Google'dan bi araştırın siteye yazmadan önce.Bu seferlik yardımcı olmaya çalışayım, ben de google'dan yazdım oaradan çıktı
Kule gergileri, amortisör kulelerini karşılıklı olarak tek bir parça halinde birleştirmek için kullanılırlar.
Kule gergilerinin amacı, özellikle sert girilen virajlarda amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri minimize etmektir. Viraj alınırken amortisör kuleleri normalde esnerler, ve bu da bir miktar çekiş kaybına (ya da yol tutuşta bir miktar zaafiyete) yol açar. Kule gergileri amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri önlemek üzere dizayn edildiklerinden, viraj alımı sırasında enerjiyi gücün yüklendiği tek bir kuleden alıp diğer kuleye de iletmek suretiyle paylaştırırlar. Bu, jantları yere paralel tutmaya, o da lastiklerin yere daha iyi temas etmesine yardımcı olur. Sonuçta, viraj sırasındaki çekiş ve yol tutuş iyileşir.