Selam arkadaşlar, aracımın kornası bozuldu, hiç çalışmıyor. Bu gün servisteydim bu nedenle. Sabah dokuzda gittim randevulu olarak, arıza giderilmeden saat 15:00 da çıkabildim. Servis yetkilisi, arızanın kullanıcı hatası olmadığı nı belirti ve Opel ile iletişeme geçtiklerini söledi. Ben servisten çıktıktan sonra Opel tarafından arızanın garanti kapsamına alınmadığı bildirildi. 120 lira gibi bir onarım bedeli vardı, araç servisteyken söleseler parasıyla yaptıracaktım, çok zaman alıyor uğraşınca, ancak arabayı verince bu durum oluşunca nasıla bidaha randevu alıp gelceğiz dedim ve uğraşmaya karar verdim.
Bu durumu Opel e bildirdim şimdi cevap bekliyorum. Bakalım müşteri memnuyiyeti opel için ne kadar önemliii.
Bu durumu Opel e bildirdim şimdi cevap bekliyorum. Bakalım müşteri memnuyiyeti opel için ne kadar önemliii.