Köprüler ve yollar özelleştiriliyor

tali karayollarını evrensel yasalara göre devlet paralı yapamaz yasakdır devletin insanına sunması gereken parasız hizmetler vardır tali karayollarıda bunlardan biridir bu yüzden zaten yıllarcana kara yollarımız berbat tek şeritli rezil asfaltı olmayan yollardı.. şimdi duble olduda bir şeye benzedi.. ama otoyollar lükse girer hız limiti yüksekdir yada yokdur otoyolun asfaltı kalitelidir insan çıkması yasakdır o yüzden gönül rahatlığıyla sürebilirsiniz süratten mesafe kısalır...

zaten bakan açıklama yapdı 10 yıldır ilerlemeyen bir bursa izmir otobanı var o 2015 e kadar biticekmşi körfezden dünyanın en zun ikinci köprüsünü yapıcaklarmış izmir istanbul arabayla direk otobandan 4 saate düşücek miş basarsanız 3 saat yani harika olucak.. inşallah biter..

evet gerçekten çok güzell izmir istanbul arası da yunan bir şirkete kiralansa ne güzel olur değil mii??? durmak yok yola devam
nede olsa devletimiz çalışıyor köprüler otoyollar ve güzel yollar yapıyorr
 
tali karayollarını evrensel yasalara göre devlet paralı yapamaz yasakdır.

Yok benim bahsettiğim tali yollarında paralı olacagı degil. Devletin elinden çıkacağı. Ha devlet tali yollardan kar eder mi etmez tabiki kabaca düşünürsek. Ama yaşam izin verirde o günleri görürsek, ve verirlerse özel şirketlere, ki özel şirketlerde kar etmeyeceği iş yapmaz. Neyse dıdının dıdısı düşüncesi ama, bazı şeyleri görüpte insan kayıtsız kalamıyor söylemekte. İstanbul-İzmir yolu kısmındaki Manisa-İzmir yolu yolda çukur mukur yokken yenilendi. 250trilyon kapsamında dökülen bir yolmuş. (Dikkat çekiyorum 10metrelik 2-3yer dışında hasarsız bir yoldu) yolun uzunluguda maksimum 40km. Konu bunlar degil tabi, sadece bu yollarında işletmelerinin verilmesi konusunda fiyatların nasıl olabilcegini düşündürmek için söyledim.
 
Almanyada o agzınız sulana sulana baktıgınız otobanlar PARASIZ YOLLARDIR....Devlet yapamaz diyenlere kapak

Yapacaklarsa FABRİKA AÇSINLAR FABRİKA YAPSINLAR avrupalının et yediği rakama domates almaya başladık.....Taşrada su elektrik olmayan yerler var hala.İçine edeyim Mercedeslerinin 3 saatte gideceği yola...
 
versinler yunanlılara hoş olur yunanca tabelalar falan yunancamız gelişir :D :D
 
alıntıdır

prof. DR CİHAN DURA

Türkiye’de yapılan özelleştirmeler arsa spekülasyonuna yol açmıştır. Beşerî sermaye kaybına sebep olmuştur. Dış bağımlılığı artırmıştır. Döviz kaybına sebep olmuştur. Ekonomik yolsuzluklara (hortumlama, soygun, rant yaratma, kayırma) yol açmıştır. Gelir kaybının önünü açmıştır. Özelleştirme yapılırken görevi ihmal, görevi kötüye kullanma, hukuk ihlali (usulsüzlük, usulsüz işlem, sözleşmeye uyulmaması) suçları işlenmiştir. Satılan tesisin borçları kamunun üzerine yıkılmıştır. Halk kandırılmış, halkın malı sermaye kesimine aktarılmıştır. Özelleştirme haksız rekabete yol açmış, işsizliði artırmış, kamu kaynaklarına zarar vermiş (halkın malını gasp, devlet malını çarçur etme), kamunun borç yükünü artırmıştır. Özelleştirmelerle kamu kaynakları özel sektöre peşkeş çekilmiş, kartel oluşturulmuş, pahalılığa, sermaye stoku kaybına yol açılmıştır. Alıcılar yaptıkları taahhütlere uymamıştır. Tarıma darbe (hayvancılığa darbe) vurulmuş, ulusal güvenlik tehlikeye atılmış, ulusal kaynaklar ya da pazarlar yabancıların eline geçmiştir. Ekonomi üretim kaybına (üretimi durdurma), devlet vergi kaybına, ülke zarara maruz kalmıştır.

TELEKOM ÖZELLEŞTİRMESİNDE İKİ ZARAR

A) Telekom’un Ödediği Vergi Azaldı
B) Telekom Özelleştirmesiyle Yeni Bir Tekel Yaratıldı

metnin aslı ve tamamı burda
http://www.cihandura.com/index.php?option=com_content&task=view&id=139&Itemid=49
 
Arkadaş ben karar verdim pılımı pırtımı toplayıp Opelleri satıp Yenizelandaya gidiyorumDDD. siz her alanda taşeronluga alışmıssınız gün gelir Amerika size Tam demokrasi taşeronlugu yapar ona da razı olursunuz...Siz batılılaşmazsınız batı ayagınıza gelir fenamı. Yolları da tankların geçeceği kadar büyük yapar genişletirler yolunuz da olur...

Diyemiyorum

O yüzden savaşa devam;))
 
almanyadaki otoyollarda paralıdır bu arada kamyon ve Tırlardan ücret alınır. :D sadece binek araçlardan para alınmaz onunda nedeni otoyollarının türkiye otoyollarından 10 misli işlek olması :D adamların otoyolları nazi zamanında yapılmış 1 asırlık otoyollar :D parayı çıkaramasalar bineklerdende para alırlardı bizim otoyollar o kadar işlek değil o yüzden bineklerede paralı aradaki fark bu :D yani kapak olucak bir şey yok :D
 
yok yok kapak olsun...Karayollarında bir numarayız tüm taşımamız karayolu diyen kafayapısına kapak olsun .Treni Ucagı feribotu durdurup tum agırlıgı karayoluna veren fakat işlekliği sağlayamayanlara kapak olsun...İşlekliğe engel olan Devrim fabrikasını kapatanlara Kayserideki ucak fabrıkasını tencere fabrıkasına cevırenlere her turlu kapak olsun
 
yok yok kapak olsun...Karayollarında bir numarayız tüm taşımamız karayolu diyen kafayapısına kapak olsun .Treni Ucagı feribotu durdurup tum agırlıgı karayoluna veren fakat işlekliği sağlayamayanlara kapak olsun...İşlekliğe engel olan Devrim fabrikasını kapatanlara Kayserideki ucak fabrıkasını tencere fabrıkasına cevırenlere her turlu kapak olsun

:good::good::good::good:
 
demir yolu bu ülkede büyük eksikdir yarın öbürgün petrol biterseki biticek taşıma ancak demiryolu ile yapılabilinir ama bizim demiryollarımız hayla ingilizlerin almanların yapdığı 1920 lerden kalma yollar.. atatürk zamanından sonrada hiç bir hükümet el atmadıki ne chp si ne mhp si ne refahı .. neyse siyaseti sevmem dedimya benim için hepsi aynıdır akp chp mhp kim gelirse gelsin bu ülkede ideoloji yokdur rant vardır ve sadece rant el değiştirir o kadar.. o yüzden onu bunu eleştirmeyide saçma buluyorum gelen ye kürküm ye yapıyor..
 
Geri
Üst