Km Sifirlama Yada Düşürme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan dnanor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Arkadaşların bahsettiği hususlara aynen katılıyorum bütün bunlara ilaveten 150-200 bin kmdeki aracın motor alt bloğu ile 40- 50 bin kmdeki aracın motor bloğunun rengi farklı olur bu da fikir verebilir ama hiç anlamıyormuş gibi aracı güvenilir birisine expertiz yaptırıp almakta fayda var.bir örnek vereyim ben aracımı 2. el aldım araç tamamen orjinal dediler ve aracı aldım ancak 2 gün sonra amortisörlerden ses geldiğini farkedip götürdüğümde expertizi veren servis biz bunu atlamışız diyerek ücretsiz değiştirdiler
kolay gelsin
bir kaç yere sordum,expertiz raporlu bir raçda sonradan sorun çıkarsa herhengi bir yükümlülüğü varmı diye,kimse evet demedi.bağlamaz bizi deyip kestirdiler.
araştırıyoruz bakalım ne olacak.yakın zamanda buldum buldum,bulamadım sıfır alacak 5-6 milyar zarar etme uğruna...
 
dostum eger alacagın opelı bı anlayan ustaya gosterırsen ve sana motor ıyı derse korkma al, ben su ankı arabamı almadan once bı vectra ıcın arabayı ustama goturdum, uzerınde 110000 yazıyodu ama araba motor ıstıyo dedı. kesin oynanmıs yanı km ile, onu bıraktım baska bı araba goturdun km sı 242000 dı ve bu araba super dedı bende aldım. Opel alıyorsan temız bakılmıs bı opelde cokta sorun cıkmaz sonucta GM var arkasında.
 
Km bence çok sorun olmamalı 80-90 binde olup motoru 40bin kmde olan arabadan çok daha sağlıklı olanlar var.Zaten km kendini fark ettirir değerleri vs. ölçülür hızlanmasına felan bakılır.Zaten düşük km li diye bakım görmemiş arabayı almakdansa yüksek kmli temiz bakılmış bir arabayı gözün kapalı tercih edebilirsin.
 
Hic bir bilgisayar veya tek 2 cihazı bildigim kadarıyla km düşürüldüğünü tespin edemiyor yetkili servise sordum. aractaki yıpranmaya bakarak 3 asgıg 5 yukarı tespıt edıyorlar. birde suna şahit oldum ankara opanda satıcı ve alıcı aracı ekpertize getirmişlerdi usta bu arac daha fazla km yapmıs dedı direksiyon simidi cok asınmıs dedı araca bınılan alt kapı lastıklerı eskımıs dedı vs.
 
Geri
Üst