Klima açıkken Cruise Control Devreye Alındığında Araç Saçmalıyor.!!

düşük devirde bile sabitleseniz hızı yinede araç o hıza ulaşana dek gerekirse 6500 devire kadar basması lazım
 
Sorun benim araçla alakalıdır tabikide. CC sisteminde yada araçta bir problem yok. Akü şu sıralar biraz zayıfladı ondan mıdır diye düşündüm ama bilemedim. Oda değişecek zaten.

Çok sinir bozucu ve güven kırıcı bir durum.

Cengiz Abi;

Normalde Klima kompresörü ve şarj dinamosunun voltajları kaç gözükmeli? 12V mi?
 
Sorun benim araçla alakalıdır tabikide. CC sisteminde yada araçta bir problem yok. Akü şu sıralar biraz zayıfladı ondan mıdır diye düşündüm ama bilemedim. Oda değişecek zaten.

Çok sinir bozucu ve güven kırıcı bir durum.

Cengiz Abi;

Normalde Klima kompresörü ve şarj dinamosunun voltajları kaç gözükmeli? 12V mi?

Kontak açıkken 12v civarı. aracı çalıştrınca 13.5 ile 14.v arasında şarj voltajını görmen gerek.
klima kompresörün şarj dinamonu zorluyo olabilir. Akü voltaın düşmüşse zorlanıyodur zaten.
 
cengiz bey,
klima kompresörü arızalı veya düzgün çalışmadığı için mi voltajı düşürüyor? aracımda kompresör devreye girince ve özellikle motor sıcak iken voltaj 12 -12,5 e kadar düşüyor. şarj dinamosu ve akü elden geçti. acaba klima kompresörünün kavraması mı arızalı. kompresör normal devreye giriyor.
 
sisteme yük binince o kadar düşmesi normaldir sanırım. cengiz bey daha net cevaplar tabii.
 
Araçta LPG varsa ve buji buji kabloların biraz eskidiyse ateşleme kalitesindende kaynaklanabilir. Gerçi sadece cc de yapmaz bu arıza geneldede ara sıra yapması gerekir.
Sonuçta bence klasik elektrik ve ateşleme ile ilgili olması yüksek ihtimal.
 
Bugün 3 4bin arası devirde klima açıkken denedim CCyi sorun olmadı. Defalarca denedim sorun olmadı :)

Çok ilgin. daha oncesinde her defasıdna sorun çıkıyordu. Bişeyleri atliyorum ama çözemedim.

Herkese çok teşekkürler.
 
Geri
Üst