- Katılım
- 29 Ocak 2009
- Mesajlar
- 6,668
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
adamlar bildiğimiz yemek yapılmış pis yağı restoranttan aldılar bir elekden geçirip bir bezle süzüp direk motora atıp çalışdırdılar programda araba tıkır tıkır çalışdı ve şehirelr arası yol yapdılar o yağla ama kim kendi aracına bu riske girip gözden çıkarabilir..
yeni nesil common rail motorlar enjektör yapısından dolayı normal motorine göre kıvamı daha incemsi olduğu için euro dizele daha uygunlar yeni nesil araçlar normal mazot iyi gelmez çünkü setanı düşüktür.Kurum yapar kükürtü yüksektir. Enjektöre zarar verir vizkositesi düşüktür.Eski nesil pompa meme enjeksiyonlu motorlara normal mazot kullanılabilir onlarda bu hususlarda bir sıkıntı çıkmaz..
ama kırsal mazot denilen bana göre normal mazot yani kükürt oranı çok yüksek bu bir gerçek Bu kurumun bir kısmı egsozdan atılırken bir kısmı da motorun içinde yanma odasında, manifolda, turbo türbininde ve katalitik konvertörde kalıyor. Bu gibi aksamlarda oluşan kurum ise zamanla motorun performansını etkiler. Zamanla çekiş düşecek, kara duman artacak ve tüketilen yakıt da litre bazında artacaktır.
birde aracımda bir şey yok tıkır tıkır gidiyor diyen arkadaşlarda aracınız gider onda bir sorun olmaz.
şu bir gerçekki adamlar ürettikleri yakıt kalitesi oranında motor üretiyorlar.
eskiden mazot kalitesizdi adamlar ona göre kaba sert hantal gürültülü ne koysan gidicek motorlar yapıyorlardı şimdi mazot da nazik kibar oldu euro muro oldu araçlarda bir o kadar nazikleşdi sessiz oldu performansı arttı falan yani her şeyin bir dengesi var..
birde daha ucuz mazot isteyenlerede bir şey söyliyim bazı şahıslar firmalar fabrikalar böyle yapıyor görürsünüz bazı fabrikaların önünde hatta pompa makineleri vardır.. tankerle depodan alıyorlar mazotu mazotun pompa litresi 2.400 ise litresi 2.200 den alıyorlar ben tam fiyatları bilmiyorum salladım o yüzden.. böyle yapanlar var adamlar depo yaptırıyor tankerle mazot alıp kendi mazotlarını kullanıyorlar.. üç beş kişi bir araya gelip böyle bir şey yapabilirsiniz maddi imkanınız varsa.
yeni nesil common rail motorlar enjektör yapısından dolayı normal motorine göre kıvamı daha incemsi olduğu için euro dizele daha uygunlar yeni nesil araçlar normal mazot iyi gelmez çünkü setanı düşüktür.Kurum yapar kükürtü yüksektir. Enjektöre zarar verir vizkositesi düşüktür.Eski nesil pompa meme enjeksiyonlu motorlara normal mazot kullanılabilir onlarda bu hususlarda bir sıkıntı çıkmaz..
ama kırsal mazot denilen bana göre normal mazot yani kükürt oranı çok yüksek bu bir gerçek Bu kurumun bir kısmı egsozdan atılırken bir kısmı da motorun içinde yanma odasında, manifolda, turbo türbininde ve katalitik konvertörde kalıyor. Bu gibi aksamlarda oluşan kurum ise zamanla motorun performansını etkiler. Zamanla çekiş düşecek, kara duman artacak ve tüketilen yakıt da litre bazında artacaktır.
birde aracımda bir şey yok tıkır tıkır gidiyor diyen arkadaşlarda aracınız gider onda bir sorun olmaz.
şu bir gerçekki adamlar ürettikleri yakıt kalitesi oranında motor üretiyorlar.
eskiden mazot kalitesizdi adamlar ona göre kaba sert hantal gürültülü ne koysan gidicek motorlar yapıyorlardı şimdi mazot da nazik kibar oldu euro muro oldu araçlarda bir o kadar nazikleşdi sessiz oldu performansı arttı falan yani her şeyin bir dengesi var..
birde daha ucuz mazot isteyenlerede bir şey söyliyim bazı şahıslar firmalar fabrikalar böyle yapıyor görürsünüz bazı fabrikaların önünde hatta pompa makineleri vardır.. tankerle depodan alıyorlar mazotu mazotun pompa litresi 2.400 ise litresi 2.200 den alıyorlar ben tam fiyatları bilmiyorum salladım o yüzden.. böyle yapanlar var adamlar depo yaptırıyor tankerle mazot alıp kendi mazotlarını kullanıyorlar.. üç beş kişi bir araya gelip böyle bir şey yapabilirsiniz maddi imkanınız varsa.