Kırmızı Antifiriz Meselesi...

ksk_corsa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
1,523
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Arkadaşlar açıkçası pek bilgim yok bu konuda, arattım forumlarda pek tartışması yok...
Malum kış geldi, Afyon sabahları -2c oluyor...
Bazen çalıştırırken göstergeler titriyordu, 2-3 saniye de alıyordu dedim bir baktırtayım, bugün ölçtürdüm az önce, özelliğini kaybetmiş dedi usta...
Yalnız bu kırmızı antifirizmiş yine kırmızı antifiriz katalım dedi... 27 TL ye 3LT kırmızı antifiriz kattı...
Bu daha kalitelidir, katkılıdır vs. vs. güzel söylemlerde bulıundu bende haklısındır ustam dedim ne diyeyim :)
Siz ne diyorsunuz nedir bu kırmızı antifiriz olayı?
 
Kaynama derecesi daha yüksek, özelliğini geç kaybettiği için daha uzun süre kullanılıyor.
 
G34 kırmızı antifriz olan araba kırmızı antifriz kullanmak zorunda ve yanalışlıkla karıştırısa kimyasal değişim sonucu pıhtılaşma olur ve tıkanmalara sebebiyet verir...onun için komple değişmesi gerekir.
G34 opelin radyatör alaşımı motor alaşımı ve diğer aksamlar için öngördüğü antifrizdir..
eski modellerde bu yeşil veya mavi idi ama son modeller kırmızıdır...
 
Kaynama derecesi daha yüksek, özelliğini geç kaybettiği için daha uzun süre kullanılıyor.

harareti önleme açısından da yararlı mı oluyor acaba bu yorumdan onu anladım sanki ben üstad... rampalarda çünkü hararet artıyordıu... hafta sonu uşak rampalarından geçicem bi dikkat edeyim bakalım...
 
Üst kapak contanı çürütürsün, demedi deme. Aracında standard yeşil antifriz varsa yeşile devam et. Ayrıca bir arkadaşımızda bahsetmiş, yeşille kırmızı karıştırdın mı çökelti oluşuyor
 
yok zaten kırmızı varmış öncesinde içinde... dışından da belliydi kırmızı olduğu...
 
Alimünyum radyatör sistemi ve daha fazla aliminyum alaşım içeren blok-kapak yapısı için kırmızı , bakır radyatör için ise yeşil/mavi antifiriz tavsiye ediliyor.

Kısaca eskisi ne ise aynen devam etmek doğru olan.
 
Geri
Üst