Evet arkadaşlar müşteri hizmeti ve memnuniyeti sıfır. bende 2013 citroen c4 var, serviste cyclone marka bu sitemi taktılar. araç yazılımının araç ile ilgili bölümü ingilizce idi. başka bi arkadaşın aracında o bölümün türkçe olduğunu gördüm ve daha fazla tema felan olduğunu gördüm. bende regi yi telefonla aradım. teknik bölümden mustafa taşar ile görüştüm. mustafa beye durumu izah ettim cihazın windows arayüzüne ulaşabildiğimi araç ile alakalı yazılımın bulunduğu i9 klasörünü (opellerdeki D2280 klasörüne denk geliyo) felan görebildiğimi işte araçtaki bu yazılımın bazı bölümlerinin ingilizce olduğunu anlattım. bana en son versiyon araç ile ilgili dosya olan bu i9 klasörünü gönderirlerse sevineceğimi söledim. tamam dedi ama garantiden vazgeçersem ve vazgeçtiğine dair faturaya yazı yazıp mailime atarsan göndereceğini söledi. bende garantiten vazgeçtiğimi hem garanti belgesine hemde servisten bana verilen belgeye yazarak kendilerini mail adresine gönderdim (mustafa.tasar@regi.com.tr) cevap gelmedi. yaklaşık 1 ay geçti ben bu bi ay içinde 5 tane daha mail attam ama hiç bi cevap gelmedi. mustafa beyin bu tutumu cihazlarının arkasında durmadıklarının müşterinin kendileri için hiçbirşey ifade etmediğinin bir göstergesi. bundan dolayı bu cihazı taktırmanızı tavsiye etmem.