Evet arkadaşlar , geçmiş olsun dilekleriniz ve önerileriniz gerçekten çok teşekkür ediyorum... Ama arabanın durumu malesef resimlerde görüldüğünden fazla çıktı. En son kendi servisime gösterdim arabayı komple ekpertiz yaptılar, Çıkan rakam 17000 ytl + işçilik yani arabanın fiyatının bile üstünde ( gerçi iskontoydu pazarlık falan 14-15 civarına inerdi ama o bile çok yüksek)
Komple makinaya bağlanıp düzeltilmesi gerekiyormuş hatta ön alt düzen diye bişey kalmamış , motor kaputun içinde yer değiştirmiş nerdeyse...
Servisin ve sanayideki ustaların ortak kanısı araca başka bir kazalı arabanın arkasını monte etmekti ama o şekilde bile aracın masrafı en iyi ihtimalle 10 milyarı bulurdu...( Sanayinin içinde tanıdığı olan veya orda çalışan için çok daha az masrafla olabilir ama bizim gibi sanayiye yabancılar için çok zor)
Netice olarak arkadaşlar ;
10 milyar masraf edip , en iyi değeriyle 17 milyara satacağım bir arabaya ne harcıyacağım para ne de zamanım olduğumu düşündüm ,
Ve arabayla uğraşayım derken çalıştığım iştende olmamak için ( bu ara işleri bayaa serdim bunun dalgasına)
Bazı arkadaşlarında tavsiyesini dinleyerek bugün aracın noter satışınıda vermek koşuluyla 8000 ytl ye bir hurdacıya sattım
Artık opeli olmayan bir opelim.net üyesiyim.
Haa birde bu hikayeden çıkarılacak dersler var :
1- lütfen trafikte hız yapmayın ve emniyet kemerinizi takın ( yoksa kardeşim gibi kafanızı cama bindirirsiniz )
2- Kaskonuzu mutlaka yaptırın ( yoksa başınız cama çarpmasa bile sonra kendiniz duvarlara vurursunuz )
Herkese iyi akşamlar...