iyi akşamlar arkadaşlar
İkinci oksijen sensörü olan araçlarda katalitik iptal edilirken sensör ile egzos borusu arasına aşağıdaki resimlerdeki gibi bir uzatma parçası takılması gerekiyor, bu şekilde sensör fazla yüksek ısı okumuyor ve aldatılmış oluyor. Bildiğim kadarıyla ECU hesaplamalarında birinci sensörün verdiği değerleri dikkate alıyor, ancak ikinci sensör arıza lambası yakacak şekilde takılırsa, motor "servise gitme modu"na geçtiği için ECU performansı kısıyor. sizce doğrumu arkadaşlar??
İkinci oksijen sensörü olan araçlarda katalitik iptal edilirken sensör ile egzos borusu arasına aşağıdaki resimlerdeki gibi bir uzatma parçası takılması gerekiyor, bu şekilde sensör fazla yüksek ısı okumuyor ve aldatılmış oluyor. Bildiğim kadarıyla ECU hesaplamalarında birinci sensörün verdiği değerleri dikkate alıyor, ancak ikinci sensör arıza lambası yakacak şekilde takılırsa, motor "servise gitme modu"na geçtiği için ECU performansı kısıyor. sizce doğrumu arkadaşlar??