Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Guzel gunlerde kullan insallah..catalca yolları suan nasıl bozukmu?jantları fln buyutursen dıkkatli ol oralarda MOMO X43 18" muhtesem durur..tabi birazda indirmek lazım arabayı..ama daha yep yeni arabayada kıyılmaz..alsaydın bzmki gibi 94,95gsi doldur Allah doldurr euheueh..hic acımaa..eheeh
güle güle kullan astra kardeşim cosmo almışken panaromik cam tavan yerine xenon paketi alsaydınya benim gibi. opc line orjinalmi ben taktırmadım servis herici yarı fiyata alınabiliyor diye ,ama henüz taktırmadım. moonland benim astra siyah zor karadenizde günde 24 kere yıkanmalı.
Guzel gunlerde kullan insallah..catalca yolları suan nasıl bozukmu?jantları fln buyutursen dıkkatli ol oralarda MOMO X43 18" muhtesem durur..tabi birazda indirmek lazım arabayı..ama daha yep yeni arabayada kıyılmaz..alsaydın bzmki gibi 94,95gsi doldur Allah doldurr euheueh..hic acımaa..eheeh
güle güle kullan astra kardeşim cosmo almışken panaromik cam tavan yerine xenon paketi alsaydınya benim gibi. opc line orjinalmi ben taktırmadım servis herici yarı fiyata alınabiliyor diye ,ama henüz taktırmadım. moonland benim astra siyah zor karadenizde günde 24 kere yıkanmalı.
Teşekkür ederim öncelikle... Valla benim için panoromik tavan vazgeçilmez... Ancak aracı almaya karar verdiğimde koskoca İstanbul'da Panoromik tavanlı + xenon paketli siyah cosmo bulamadılar
Ben de bu şekilde satın alıp Xenon + Park sensörü + Marşpiye + Spoiler + Cam filmini sonradan yaptırdım...