kapı açık uyarı , yağ ilkaz ekranım bozuk resimdeki gibi ( yardım)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan atilasen
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
aynı problem bende de var dostum nereye şikayet edeceksek bırlıkte yapalım benım kı o kadar daha buyumedı ama sanırım buyuyecek
14032009750.jpg


14032009753.jpg

mokia arkadaşımın tavsiyesi üzerine opel sitesinden üye olup garanti kısmına resimler dahil mail attım walla inanamadım 1 gün sonra bana döndüler hatta bunu yazmadan 1,30 saat önce konuştum, ama üzülerek yardımcı olamayacaklarını söylediler, ben yazımda (doğru) servisin bunu fabrika hatası olduğunu aktardım, başka arkadaşlarımdada bu sorun var dedim. oda bana ilk defa böyle bişey duyduğunu, ilk ben talepte bulunmuşum, bende değişim yapmayın parçayı temin edin satın alalım dedim ekran için, mümkün değilmiş komle gösterge halindeymiş, ama fabrikaya bu bilgileri aktarıyorlarmış, yeterli taleb olursa bunları değerlendirip değişim gönderiyorlarmış, 2003 araçlardan örnekler verdi...duyan duymayana söylesin mail atın, taleb birikirse bişeyler olabilir...inşallah
 
Son düzenleme:
Kardeşim onun duyup duymaması önemli değil. Orası bakkal dükkanı değil kurumsal bi firma. Arıza şikayet sorgulaması yaptımışmı hiç. Burada sana bunlarda genel sorun var diyenn servisin bi sözünün de kıymeti yok. elinde yazılı belge olması gerekir.
Genel sorun olmayıp senin aracınıza özel bir imalat hatası da olabilir.
Gelen şikayete göre mi aa harbiden imalat hatası varmış diyeceklermiş.
Başka şikayet eden olmazsa sineyemi çek diyecekler.
bu ne ciddiyetsizlik.
Ekranı senin o hale sokmanının imkanı yok zaten. 1 tek sen dahi olsan fabrika sorunlu parça takmışsa değişimini istemek için 100 kişinin şikayet etmesinimi bekleyeceksin.
Bence müşteri hizmetlerine değilde daha yetkili biriyle konuş yada mail at.
GM almanyaya mail at.

Sorunun senin hatan olmadığını, imalat hatası olduğunu. Sorunlu göstergenin ücretsiz değişimini istediğini belirt.
Gerekirse bilirkişi ile ekranın bu şekilde olmasının imalat hatası olduğunu tespit edip dava açacabileceğini belirt.
Şunu unutma müşteri hizmetleri genelde sorunu başlarından savıp geçiştirmeye çalışırlar.
 
Kardeşim onun duyup duymaması önemli değil. Orası bakkal dükkanı değil kurumsal bi firma. Arıza şikayet sorgulaması yaptımışmı hiç. Burada sana bunlarda genel sorun var diyenn servisin bi sözünün de kıymeti yok. elinde yazılı belge olması gerekir.
Genel sorun olmayıp senin aracınıza özel bir imalat hatası da olabilir.
Gelen şikayete göre mi aa harbiden imalat hatası varmış diyeceklermiş.
Başka şikayet eden olmazsa sineyemi çek diyecekler.
bu ne ciddiyetsizlik.
Ekranı senin o hale sokmanının imkanı yok zaten. 1 tek sen dahi olsan fabrika sorunlu parça takmışsa değişimini istemek için 100 kişinin şikayet etmesinimi bekleyeceksin.
Bence müşteri hizmetlerine değilde daha yetkili biriyle konuş yada mail at.
GM almanyaya mail at.

Sorunun senin hatan olmadığını, imalat hatası olduğunu. Sorunlu göstergenin ücretsiz değişimini istediğini belirt.
Gerekirse bilirkişi ile ekranın bu şekilde olmasının imalat hatası olduğunu tespit edip dava açacabileceğini belirt.
Şunu unutma müşteri hizmetleri genelde sorunu başlarından savıp geçiştirmeye çalışırlar.


Ben dediğiniz gibi yapıp hatanın benden kaynaklanmadıgını ve bunun ucertsız olarak değişimini istiyorum dedim benden arac bilgilerini istediler henuz bır ses seda yok sımdlık olmazsa sikayetım.com a basvurucam cevap beklıyorum
 
bu işte bilirkişn kast nedir, yani tespit ettireceğim yer neresi olmalı ki bunlar ciddiye alsınlar....serviste bu raporu yaptırmak imkansız gibi..gm almanya mail için adres verebilirmisiniz..
 
Bilirkişi yi dava açtığında mahkeme tayin eder. Elektronik yada makine mühendisleri odasından mühendis görevlendirir inceller rapor olarak mahkemeye sunar.
Bunu konuda ciddi olduğunu belirtmek için söyle dedim. Hani yasal yollarada başvurabilirim ama vurmadan bu işi çözelim dergibi.

Maile bakim eklerim buraya. http://www.opel.de/dialog/route/content.act



http://www.opel.com/flash.html
 
Son düzenleme:
walla almanyada tanıdığım olsaydı bunlara minnet etmeden çıkmasını getirdim, tanıdığı olan imkanı olan varsa link veriyorum,,, banada haber verin :)

http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=m38&_nkw=vectra+c+tacho
 
dostum ben şikayetvar.com şikayetimi yazdım daha oncede buna benzer bı olayım olmustu ve bu sekılde cozulmustu ben yazdım sende yaz cunku senden de bıraz bahsettım benım gıbı baska arkdaslarımda var aynı sorundan dıye sende yazarsan daha kuvvetli oluruz :)
 
benim aracımdada aynı sorun var 2004 confort . önce küçüktü ama şu an senin koyduğun resimden büyük.bende mail atacağım . bugün resmini çekeceğim.burayada koyacağım.banada servis genel bir sorun dedi. ve garanti bitince ortaya çıkıyor nedense.kesinlikle kullanıcı hatası değil.
 
arkadaslar vermiş oldugum adrese bu şikayeti olan herkez yazsınkı coğalalım ciddiyetimiz belli olsun
 
bendede aynı sorun va arkadaşlar bende bu şikayete katılıyorum
 
Geri
Üst