• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Kamyonet'i Otomobil'e çevirmek...

Ben ilk radar cezası yediğimde, cezayı polis aracının içinde yazıyordu memur.
Yanına gittiğimde kağıdın yarısını doldurmuştu bile :D

Plakayı sorguladıklarında aracın bilgilerini görüyorlar ya ;)
 
Geri
Üst