kamber ayarı

tayfunozkan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
512
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
56
Son düzenleme:
yok mu yaptıran
 
cvp yazan yok mu.
 
Anladığım kadarıyla arkadaşlar arasında bu şimleri bilen, gören veya uygulatan olmamış, bunun nedeni de herhalde ülkemizde fazla sürümü olan bir malzeme olmaması olabilir. Siz bu şimlere neden ihtiyaç duydunuz, aracınızda bir ayarsızlık mı var?
 
arka sağ lastiğin kamberini şaseciler ayarlayamadı. kamber ayarlanıyor toe mesafesi değişiyor. yaklaşık arka lastik kamber açılarında 1 derece fark var. dingil artık çekile çekile kırılacak
 
tayfun abi selam nasılsın düz dingillerda ayar diye bişiy yok darbeden bahsetmiştik daha önce onunla alakalı bence fazla oynatma şasecilere verecegin paralara her ay biriktirip bir dingil alırsın
 
bahsi geçen aletlerle ayar yapabilirsin ama hatalı bir mekanzimayı ek yaparak kapatmak bence içine sinmeyecek
 
Tayfun abi selamlar;
Abi camber ayarlandığınında toe kaçıyor demişssin... Toe İn mi oluyor out mu abi?Ayrıca camber ve caster ayarı yapılırken tek taraftan ayar yapılmaz abi.Örneğin; sağ arka lastiğin camber,caster,toe in&out ve droop gauge(kol yükseklik ayarı) gibi ayarları yapılırken tam çaprazındaki ön sol lastikten de ayar yapılması gerekir.Öncelikli olarak siz ustaya gittiğinizde bunu bir söleyin bence.Ayrıca süspansiyon kollarının da sağlıklı çalışıp çalışmadığını da bir kontrol etmesini söylemende fayda var abi.
 
samimi cvplar için tşkler.acaba orjinalde corsaların sol arka lastiği sağa göre daha mı eğimli.
 
tayfun siz bu corsayı adam edemediniz galiba bu corsa sizi baya bir yormuş
 
Geri
Üst