• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Kafalık Monitör Tavsiyesi...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mrt54
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

mrt54

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
2,554
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Değerli Arkadaşlar Kafalıklarıma Bağımsız Monitör Takmak istiyorum Minik Kızım Arkada kendince Takılsın ևizgi film şarkı oyun neyse işte istediğim özellikler usb girişi olması montajıda nasip olursa kenidm yapıcam ya da yaptırıcam arkdaki çakmaklık soketinden alma niyetim var enerjiyi  montajı hakkında bizim aktif kafalıkların sökülmesi ve bizim araçlara tam uyumluı bağımsız monitör kafalığı tavisyesi istiyorum montaj içinde yardımlar bekliyorum herkese şimdiden teşekkürler ben buldum bitane ama

http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?Categoryid=60001712&Productid=otnavinmand7sy
 
Ynt: Kafalık Monitör Tavsiyesi...

mrt54 link' Alıntı:
Değerli Arkadaşlar Kafalıklarıma Bağımsız Monitör Takmak istiyorum Minik Kızım Arkada kendince Takılsın ևizgi film şarkı oyun neyse işte istediğim özellikler usb girişi olması montajıda nasip olursa kenidm yapıcam ya da yaptırıcam arkdaki çakmaklık soketinden alma niyetim var enerjiyi  montajı hakkında bizim aktif kafalıkların sökülmesi ve bizim araçlara tam uyumluı bağımsız monitör kafalığı tavisyesi istiyorum montaj içinde yardımlar bekliyorum herkese şimdiden teşekkürler ben buldum bitane ama

http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?Categoryid=60001712&Productid=otnavinmand7sy

şahsi fikrim;

kafalıklarda aktif gergi var. kafalığı sökerseniz aktif gergi iptal olur. onun yerine iyi bir tablet tutucu ve bir tablet de iş görür. hatta fazlasını yapar. oyun oynar film izler hatta yaşı büyükse 3g tablet ile nete girer.
 
Ynt: Kafalık Monitör Tavsiyesi...

Cosmo link' Alıntı:
şahsi fikrim;

kafalıklarda aktif gergi var. kafalığı sökerseniz aktif gergi iptal olur. onun yerine iyi bir tablet tutucu ve bir tablet de iş görür. hatta fazlasını yapar. oyun oynar film izler hatta yaşı büyükse 3g tablet ile nete girer.

Evet Deniz Bey Konuyu Açtıktan Sonra Aktif Kafalık Olayını Araştıryorum İptali Sıkıntılı Bi Durummuş :(
 
Ynt: Kafalık Monitör Tavsiyesi...

2 tane 200 tl değerinde android tablet alınır 10inc kadar boyutları var size kalmış.Ardından 2 tane tablet tutucu alınır veyahut bir aparatla çift taraflı sağlam bantlarda olur yapıştırılır.Alın size koltuk arkası tv :) Hem eve götürürsünüz işiniz bittiğinde :) Hemde maliyet daha ucuz
 
Ynt: Kafalık Monitör Tavsiyesi...

ben denilenlere pek katılmıyorum bence aracın görüntüsüne değer katan bir uygulama aktif kafalık olmadan insanlar ne yapıyodu nihayetinde kafanızı koruyan başlık duruyor sadece arkasına monitör geliyor ayrıca aracınızda bir oem cihazda varsa tüm görüntüleri aktarıyorsunuz şahane oluyor ayrıca çocuk çizgi filim izlerken sen radyo dinleyebiliyorsun çok yararlı.
 
Ynt: Kafalık Monitör Tavsiyesi...

daos009 link' Alıntı:
ben denilenlere pek katılmıyorum bence aracın görüntüsüne değer katan bir uygulama aktif kafalık olmadan insanlar ne yapıyodu ...

Yanlış konumlandırılmış kafalıklar yüzünden bir kazanın ardından aylarca boyun ekipmanları kullanıyorlardı, ciddi tedaviler görüyorlardı.

''Ne yani şimdi aktif kafalık var diye boynumuz hasar görmeyecek mi?''

İşte, minimize etmek için çalışmışlar.

Yanlış anlamayın, Allah yaşatmasın ama bu durumu yaşamayan bilmez. Benim başıma geldiği için biliyorum, yanlış konumlandırılmış koltuğum yüzünden (dolayısıyla kafalık da yanlış konumda) ciddi bir kazanın ardından boyun ağrısı yaşadım. Çok şükür bir şey olmadı ama daha ciddi bir kaza olsaydı tüm roller değişebilirdi.
 
Ynt: Kafalık Monitör Tavsiyesi...

REC link' Alıntı:
Yanlış konumlandırılmış kafalıklar yüzünden bir kazanın ardından aylarca boyun ekipmanları kullanıyorlardı, ciddi tedaviler görüyorlardı.

''Ne yani şimdi aktif kafalık var diye boynumuz hasar görmeyecek mi?''

İşte, minimize etmek için çalışmışlar.

Yanlış anlamayın, Allah yaşatmasın ama bu durumu yaşamayan bilmez. Benim başıma geldiği için biliyorum, yanlış konumlandırılmış koltuğum yüzünden (dolayısıyla kafalık da yanlış konumda) ciddi bir kazanın ardından boyun ağrısı yaşadım. Çok şükür bir şey olmadı ama daha ciddi bir kaza olsaydı tüm roller değişebilirdi.
Tabiki sizde doğrusunuz sonuçta Allah'ın dediği olur angelll Alman mühendislerine laf demedim yanlış anlaşılmasın tabi ki her şey insan güvenliği için ben sadece şahsi fikrimi beyan ettim.
 
Ynt: Kafalık Monitör Tavsiyesi...

Bu aktif kafalık dediğiniz şey bütün donanımlarda var mı ? Tam olarak ne oluyor aktif kafalık ?
 
Ynt: Kafalık Monitör Tavsiyesi...

kenangokhan link' Alıntı:
Bu aktif kafalık dediğiniz şey bütün donanımlarda var mı ? Tam olarak ne oluyor aktif kafalık ?

Astra j kasalarda tüm donanımlarda standart olarak sunulmakta olan bir pasif güvenlik unsurudur. aktif kafalık bir kaza anında kafıkta bölümün açılarak boyun zedelenmelerini minimize etmek için kullanılan bir pasif güvenlik tedbiridir. linke tıklarsanız görselinden ne olduğunu anlayabilirsiniz

http://www.opel.com.tr/opel-serisi/satis-alani/arabalar/new-astra-hatchback/oene-cikanlar/guvenlik.html
 
Ynt: Kafalık Monitör Tavsiyesi...

thnxx
daos009 link' Alıntı:
Astra j kasalarda tüm donanımlarda standart olarak sunulmakta olan bir pasif güvenlik unsurudur. aktif kafalık bir kaza anında kafıkta bölümün açılarak boyun zedelenmelerini minimize etmek için kullanılan bir pasif güvenlik tedbiridir. linke tıklarsanız görselinden ne olduğunu anlayabilirsiniz

http://www.opel.com.tr/opel-serisi/satis-alani/arabalar/new-astra-hatchback/oene-cikanlar/guvenlik.html
 
Geri
Üst