kadett'ten anlayanlar yardimci olabilirmisiniz?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan erdem325
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

erdem325

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
18
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
merhaba arkadaslar abiler..
forum yeni uyeyim, buda tanismadan sonraki ilk mesajim..
foruma katilis amacimda bu 88 kadett gsi'i tanimaya ihtiyacim olmasidir..
kardesimle bir arac almayi planliyorduk karsimiza bir 88 kadett gsi cikti, arac derli toplu motoru yeni rektefiyeli recaro koltuklu digital gostergeli falan.
bu arac hakkindaki tum bilgilere ihtiyacim var..
nelere dikkat etmek gerekir, parcalari bulunurmu, motor omurleri nasildir, yakit degerleri nedir gibi tum bilgilere ihtiyacim var..
kadett cilerin bilgilerini esirgememelerini rica ediyorum..
simdiden hepinize tesekkurler..
 
yokmu kadett ten anlayan kimse ?
 
aracin plakasini verirsen, araci illa bilen vardir forumda
 
Ankarada iseniz elimden gelen yardimi yaparim .
Buraya uzun uzun yazmayayim
Siz amortisor kulelerinin sasilerinin duzgun olduguna emin olun .
Bu arada GSI derken 2.0 8 valve mi ? 2.0 16 valve GSI mi :)
Motorunuz her halikarde sorunsuz yurur.
KAPAGINIZIN DUZGUN oldugundan emin olun (silindir kapagi)
Yeni rektifiye oldu ise Bu kacinci rektifiyedir bilemessiniz Belki kapaginiz cok incelmis olabilir.
Belkide Yeni kapak aldilar .
Kisaca Kompresyon testinden bi gecirmekte fayda var .
Harareti cok onemli
3 cizgi de seyreder genelde 4 e arada sirada bir cikar .
Sarj dinamosuna bakacaksiniz
Alt tablalara bakacaksiniz
arabada Oynama olmamasi lazim Bunlar genelde Tablalardan sasizelrden sorun cikarir .
Herseyi duzgun oldugunda Guzel yol tutarlar ama kalkista hep patinaja dusmeye mahkumdurlar.
Benzin pompasina bakacaksiniz Benzin rolesine bakacaksiniz
Maniforltun kacirmadigina Tps nin dogru konumlandirildiginda Airflow un tellerinin yerinde olduguna
Cts nizin duzgun calistigina Grang okuyucusunun ve lambda sensorunun duzgun calistigina
Distrubitorunuze bagli ana Kablonun Endiksiyon Bobininin duzgun atesledigine
Iyi bujileri ve buji kablolarinin olduguna emin olun .
Herseyi Yazmasaydiniz bi anlami yok BENDE BAKARDIM BUNLARA DERSENIZ .
BU NALET ARABALAR HERSEYI ILE ducgun calismasi adina 10 numara olmalidir yoksa hiccccc verim alamazzsiniz
Oncelikle VAKUM kacaklarinin tesbitindende baslayabilirsiniz .
Siz yazin buraya sorunlari tek tek cevaplayalim
Hayirli olsun :)
 
Valla ağzına sağlık bu kadar bilgi üstüne herhalde yanlış bir seçim yapmak imkansız...
 
Ankarada iseniz elimden gelen yardimi yaparim .
Buraya uzun uzun yazmayayim
Siz amortisor kulelerinin sasilerinin duzgun olduguna emin olun .
Bu arada GSI derken 2.0 8 valve mi ? 2.0 16 valve GSI mi :)
Motorunuz her halikarde sorunsuz yurur.
KAPAGINIZIN DUZGUN oldugundan emin olun (silindir kapagi)
Yeni rektifiye oldu ise Bu kacinci rektifiyedir bilemessiniz Belki kapaginiz cok incelmis olabilir.
Belkide Yeni kapak aldilar .
Kisaca Kompresyon testinden bi gecirmekte fayda var .
Harareti cok onemli
3 cizgi de seyreder genelde 4 e arada sirada bir cikar .
Sarj dinamosuna bakacaksiniz
Alt tablalara bakacaksiniz
arabada Oynama olmamasi lazim Bunlar genelde Tablalardan sasizelrden sorun cikarir .
Herseyi duzgun oldugunda Guzel yol tutarlar ama kalkista hep patinaja dusmeye mahkumdurlar.
Benzin pompasina bakacaksiniz Benzin rolesine bakacaksiniz
Maniforltun kacirmadigina Tps nin dogru konumlandirildiginda Airflow un tellerinin yerinde olduguna
Cts nizin duzgun calistigina Grang okuyucusunun ve lambda sensorunun duzgun calistigina
Distrubitorunuze bagli ana Kablonun Endiksiyon Bobininin duzgun atesledigine
Iyi bujileri ve buji kablolarinin olduguna emin olun .
Herseyi Yazmasaydiniz bi anlami yok BENDE BAKARDIM BUNLARA DERSENIZ .
BU NALET ARABALAR HERSEYI ILE ducgun calismasi adina 10 numara olmalidir yoksa hiccccc verim alamazzsiniz
Oncelikle VAKUM kacaklarinin tesbitindende baslayabilirsiniz .
Siz yazin buraya sorunlari tek tek cevaplayalim
Hayirli olsun :)

vov :)
bahsettiginiz her yere elimden geldigince bakacagimdan emin olabilirsiniz..

peki parca bulabilme durumu nasildir?
gerek govde gerekse motor ve yuruyen parcalari bulunabiliyormu?

birde hocam siz ankarada neredesiniz?
 
vov :)
bahsettiginiz her yere elimden geldigince bakacagimdan emin olabilirsiniz..

peki parca bulabilme durumu nasildir?
gerek govde gerekse motor ve yuruyen parcalari bulunabiliyormu?

birde hocam siz ankarada neredesiniz?
Kadett GSI parça sorunu yaşamazsın.. Belki kaporta parçaları biraz zorlar ama herşeyi var.. Motor vs tüm parçalar kolay.. Umarım baktığınız Kadett GSI 16v modelidir.. Çok keyif alırsınız
 
simdiye kadar coktan araci satin almis olmamiz gerekiyordu sanirim ama adam il disinda gelecek bi kac gune ins..
asil sorun su ki araci henuz gormedim..
sahibinin anlattigina gore gayet diri aracmis..
patlican moru imis..
8v yada 16v modelinin hangisi oldugunuda henuz bilmiyorum :(
8v olan ise eger almaya degermi degmezmi?
yanilmiyorsam 8v olanlar ustten tek egzantrik ve 136 hp oluyor..
16v ler ise ustten cift egzantrik 150kusur hp..
gonul isterki arac 16v modeli olsun :)

buarada alacagim sahista bir astra f gsi varki hayran kaldim araca..
sari tertemiz makineydi..
kadett ede boyle baktiysa alinir dedim kendi kendime :)
buaralar uyuyamaz oldum bu kadett meselesi yuzunden..
cok ikilemde kaliyorum dogrusu..
hafif ve guclu olusu beni cok cezbediyor...

buarada aklima gelmisken arac sahibi kendisinde farkli yazilim yuklu bir ecu daha oldugunu onuda verecegini ve o ecu ile 170hp oldugunu soyledi..
8v olanlarda bu islem mumkunmudur?
yani 8v modellerde cok nokta injeksiyonlumudur?

cok uzadi biliyorum ama eger arac 8v model cikarsa, aldiktan sonra 16v modele cevirmek mumkunmudur?
yani blok, krank aynimi bunlarda?
is sadece ust kapaktami bitiyor?
 
simdiye kadar coktan araci satin almis olmamiz gerekiyordu sanirim ama adam il disinda gelecek bi kac gune ins..
asil sorun su ki araci henuz gormedim..
sahibinin anlattigina gore gayet diri aracmis..
patlican moru imis..
8v yada 16v modelinin hangisi oldugunuda henuz bilmiyorum :(
8v olan ise eger almaya degermi degmezmi?
yanilmiyorsam 8v olanlar ustten tek egzantrik ve 136 hp oluyor..
16v ler ise ustten cift egzantrik 150kusur hp..
gonul isterki arac 16v modeli olsun :)

buarada alacagim sahista bir astra f gsi varki hayran kaldim araca..
sari tertemiz makineydi..
kadett ede boyle baktiysa alinir dedim kendi kendime :)
buaralar uyuyamaz oldum bu kadett meselesi yuzunden..
cok ikilemde kaliyorum dogrusu..
hafif ve guclu olusu beni cok cezbediyor...

buarada aklima gelmisken arac sahibi kendisinde farkli yazilim yuklu bir ecu daha oldugunu onuda verecegini ve o ecu ile 170hp oldugunu soyledi..
8v olanlarda bu islem mumkunmudur?
yani 8v modellerde cok nokta injeksiyonlumudur?

cok uzadi biliyorum ama eger arac 8v model cikarsa, aldiktan sonra 16v modele cevirmek mumkunmudur?
yani blok, krank aynimi bunlarda?
is sadece ust kapaktami bitiyor?

siz bence size yazan kaddet nickli üye ile ve aracın sahibi ile konuşuyorsunuz :D
 
siz bence size yazan kaddet nickli üye ile ve aracın sahibi ile konuşuyorsunuz :D



????????????
kadett nickli uyede patlican moru bir kadett ve sari bir astra f gsi var ve kadett i satiyormu yani?
eger arac sahibi ile konusuyorsam tesadufun boylesi dicem :D :D
 
Geri
Üst