• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Jantları siyaha boyatmak için görüş talebi

turbocosmo61

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
611
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Merhaba arkadaşlar,sizlere bişey danışmak istiyorum,astra j cosmo aracımın jantlarımı parlak siyaha boyatmak istiyorum(corsa color edition'daki gibi).Bu işlem için servis 2 gün süre ve jant başı 100 TL ücret talep etti ama herhangi bir garanti veremeyeceklerini söyledi.Sizce yaptırsam nasıl olur? Herhangi bir zararı olur mu aracım için?Şimdiden görüşleriniz için teşekkürler..
 
Ynt: Jantları siyaha boyatmak için görüş talebi

Apaçi işi olur.. Kesinlikle tavsiye etmem, forumdaki arkadaşlarında tavsite edebileceği bir modifiye tarzı değildir.. 400 lira jant boyamaya vereceğinize 800-900 verin AC jant alın derim.. ;)
big_800423925cu.jpg
 
Ynt: Jantları siyaha boyatmak için görüş talebi

Gunmetal boyatin siyah yerine ;)
 
Ynt: Jantları siyaha boyatmak için görüş talebi

Bence hic boyatma afedersin ama cok dandik duruyo :) bi kaç kişide gormustum
 
Ynt: Jantları siyaha boyatmak için görüş talebi

Teşekkürler arkadaş görüşleriniz için,sizlerin tavsiye ettiği üzere yaptırmaktan vazgeçtim :)Lastik değiştirirken jantları değiştirmek daha iyi olacak sanırım.
 
Ynt: Jantları siyaha boyatmak için görüş talebi

turbocosmo61 link' Alıntı:
Teşekkürler arkadaş görüşleriniz için,sizlerin tavsiye ettiği üzere yaptırmaktan vazgeçtim :)Lastik değiştirirken jantları değiştirmek daha iyi olacak sanırım.

tabi doğru düzgün jant bulursan  AC jant  haricinde :)
 
Ynt: Jantları siyaha boyatmak için görüş talebi

bu plasti dip duydum daha oncede herkes beklıo bakalım bı yapsınlarda gorelım :)
 
Ynt: Jantları siyaha boyatmak için görüş talebi

Beyaz'a AC iyi gidiyor tabi yay taktırmanız şartıyla yoksa araç uzaktan SUV gibi görünüyor.. :D
 
Geri
Üst