Jant boyama ve lastik ebat değişikliği

ercan37

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Yalnız yüzeyi zımparalayıp astar ve vernikte kullanmanız gerekiyor. Bende ilk kullanmaya başladığımda bunların hiçbirini yapmamıştım 2 haftada döküldü. Şuan konsolum 1 yıldır farlarımda aşağı yukarı 1 yıldır jantlarım 5 6 aydır ayna kapaklarım 7 8 aydır kendim boyadığım sprey boyayla duruyor. Uygulama şeklimi üst yorumlarda yazdım belki size de yardımcı olur

dediğin gibi yapmaya çalışıyorum abi.

zımpara çektım jantın etrafındaki eski boyaları sökmek için boya sökücü bir kimyasal kullandım kazıdım astar atacağım en kısa sürede inş güzel olacak.
 

Astrag2005

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Eyl 2013
Mesajlar
707
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
dediğin gibi yapmaya çalışıyorum abi.

zımpara çektım jantın etrafındaki eski boyaları sökmek için boya sökücü bir kimyasal kullandım kazıdım astar atacağım en kısa sürede inş güzel olacak.

estağfurullah yaşım daha 18 :D umarım projenizi başarıyla bitirirsiniz benim sözüm yanlış boyanan sandalye bacaklarınaydı :D
 

mehmetcan

Kayıtlı Kullanıcı
07-Antalya
Katılım
7 Ara 2009
Mesajlar
942
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
Konu açmak istemedim. İlk izlenim 55 yanak benim gibi rahata alışan için zormuş 60 yanaktan 55 e düşmeme rağmen bariz hissedilir konforsuzluk yaşadım. Çukurları daha çok hisseder oldum ve araç en ufak çukurda bile dalma yapıyor. Artık km saatim yaklaşık 5-6 km fazla göstermeye başladı. Şimdi sorularıma gelirsek ben aracın üzerinden 185/60/15 çıkardım ama bugün uğradığım lastikçi kafamı karıştırdı. Abi bunların orjinali 185/65/15 dedi. Benim kafamdada soru işareti oluştu çünkü orjinal lastik ebatlarını hatırlamıyorum. Babam ben askerdeyken değiştirmişti. Şimdi bu aracın orjinali 185/60/15 mi 185/66/15 mi?

imlada ve yazımda kusur olursa affola...
Samsung 5830i ile gönderildi
 

Astrag2005

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Eyl 2013
Mesajlar
707
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Konu açmak istemedim. İlk izlenim 55 yanak benim gibi rahata alışan için zormuş 60 yanaktan 55 e düşmeme rağmen bariz hissedilir konforsuzluk yaşadım. Çukurları daha çok hisseder oldum ve araç en ufak çukurda bile dalma yapıyor. Artık km saatim yaklaşık 5-6 km fazla göstermeye başladı. Şimdi sorularıma gelirsek ben aracın üzerinden 185/60/15 çıkardım ama bugün uğradığım lastikçi kafamı karıştırdı. Abi bunların orjinali 185/65/15 dedi. Benim kafamdada soru işareti oluştu çünkü orjinal lastik ebatlarını hatırlamıyorum. Babam ben askerdeyken değiştirmişti. Şimdi bu aracın orjinali 185/60/15 mi 185/66/15 mi?

imlada ve yazımda kusur olursa affola...
Samsung 5830i ile gönderildi

merhaba çoğu bilgisine güvendiğim bir sitede şöyle yazıyor

1.7 DTI : 175/65 R14

1.3 CDTI : 185/60 R15
 

Jettaco

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
1,111
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Konu açmak istemedim. İlk izlenim 55 yanak benim gibi rahata alışan için zormuş 60 yanaktan 55 e düşmeme rağmen bariz hissedilir konforsuzluk yaşadım. Çukurları daha çok hisseder oldum ve araç en ufak çukurda bile dalma yapıyor. Artık km saatim yaklaşık 5-6 km fazla göstermeye başladı. Şimdi sorularıma gelirsek ben aracın üzerinden 185/60/15 çıkardım ama bugün uğradığım lastikçi kafamı karıştırdı. Abi bunların orjinali 185/65/15 dedi. Benim kafamdada soru işareti oluştu çünkü orjinal lastik ebatlarını hatırlamıyorum. Babam ben askerdeyken değiştirmişti. Şimdi bu aracın orjinali 185/60/15 mi 185/66/15 mi?

imlada ve yazımda kusur olursa affola...
Samsung 5830i ile gönderildi

bence biraz psikolojik olarak etkilenmissiniz..km saati 5-6 km fazla gösteremez ayrıca 55 yanakta gayet rahattır düşünün ben astramda suan 40 yanak kullanıyorum..jettamda 55 var..hem böyle gayet spor durmuş :) ayrıca değişiklik illaki hissediceksiniz yeni jantın etkisi agırlığı farklı aldıgınız lastikler 2. el sanırım onların durumu iyi olmayabilir sertleşmiş olabilirler..
 

mehmetcan

Kayıtlı Kullanıcı
07-Antalya
Katılım
7 Ara 2009
Mesajlar
942
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
Hem telefon gps hemde navigasyon üzerinden ölçtüm. 5.5 sene 60 yanak kullanınca 55 yanak yaramadı:D:D

imlada ve yazımda kusur olursa affola...
Samsung 5830i ile gönderildi
 

kvnc06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
20
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Hocam jantlara macun işi çok sıkıntı senin o kılcal ciziklere yapacağım is çok basit japon-karbonat karisimi yap oraya üstünü de ince zımparayla temizle bütün kilcallar kapanır
 

tugkancelebi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 May 2016
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
yanaklar azalınca km fazla olma mantığını ilk defa duydum tam olarak nedir ?
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Eğer yanak ebadı azalırsa (tabii jant aynı ölçüde kalır ise) lastiğin çapı küçülür ve böyle bir durumda lastik daha fazla döner. Lastik daha fazla döndüğü zaman ise hem km saati yanlış gösterir hem de km artar..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Üst