- Katılım
- 1 Mar 2007
- Mesajlar
- 567
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 18
- Yaş
- 41
değerli forum üyeleri başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.geçen hafta aracımı temizlik maksadıyla auto king'e götürdüm. cuma günüde aracımı izmir auto king'de detaylı iç temizlikten aldım.fakat teslim alırken aracın tavanında potluklar gördüm. (Halbuki bırakırkende tavanda sarkma olabilirmi acaba diye sordum. sorun olmaz dediler.) yetkili kişi bırakıldığında öyle olduğunu hatta önceki fotoğraflarınında ellerinde olduğunu iddaa etti. aracımı banamı öğreteceksiniz yoktu diyerek direttim.
tartışmadan sonra önceki fotoğraflarıda bulamayınca tavanı onarmaya razı oldular. yaklasık 2 saat beklemeden sonra onarıldı diyerek teslim ettiler ama tavan resmen bali ile yapıştırılmıştı ve lekeler dalgalanmalar vardı. mecburen öyle teslim aldım ama bende bunun üzerine istanbul auto king genel müdürlüğüne bu sabah konuyla ilgili bir mail artarak durumu aynen bildirdim. şikayet mailinden yaklaşık 1 saat sonra izmir auto king'den aradılar ve tavanınızı değiştiricez mağduriyetinizi gidereceğiz diyerek aracı tekrar istediler ve tekrar aracımı teslim ettim. yarın öğlen tavanı serviste değiştirip teslim edecekler. 


bu yaşadığım olayın herkese referans olmasını dilerim. Hakkımı aramasam öylece teslim alacaktım. eğer tavanınız çok kirli değilse ki benim değildi.Detaylı iç temizlik yaptırmayı bir daha düşünün derim...




bu yaşadığım olayın herkese referans olmasını dilerim. Hakkımı aramasam öylece teslim alacaktım. eğer tavanınız çok kirli değilse ki benim değildi.Detaylı iç temizlik yaptırmayı bir daha düşünün derim...
Son düzenleme: