- Katılım
- 20 Şub 2010
- Mesajlar
- 915
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Opel’in D segmenti olarak da bilinen orta sınıftaki temsilcisi Insignia’nın sportif versiyonu Insignia OPC’nin resmi bilgileri açıklandı. OPC, özellikle ön tampondaki dikine hava yarıklarıyla standart Insignia’ya göre daha agresif görünüyor.
Opel Insignia OPC’de V6 silindirli, 2.8 litrelik turbo beslemeli bir motor görev yapıyor. Bu motor, standart 2.8 V6 260 HP Insignia’dan alınarak üzerinde geliştirmeler yapılmış ve 325 HP güç, 400 Nm tork üretir hale gelmiş. 6 ileri manuel şanzımanla gücünü dört tekerleğe birden aktaran Insignia OPC, 0-100 km/s hızlanmasını 6.0 saniyede tamamlarken, maksimum 250 km/s’ye (sınırlandırılmış) ulaşıyor.
4x4 aktarma sistemi, FlexRide adaptif süspansiyon sitemi ve Sport versiyonlara göre 10 mm azaltılmış yüksekliğiyle iyi seviyede yol tutuş vadeden otomobilde ayrıca elektronik limitli kaydırmalı arka diferansiyel kullanılmış. Fren tertibatı ise Brembo imzalı.
Opel Performance Center'dan mükemmel bir araç daha

Opel Insignia OPC’de V6 silindirli, 2.8 litrelik turbo beslemeli bir motor görev yapıyor. Bu motor, standart 2.8 V6 260 HP Insignia’dan alınarak üzerinde geliştirmeler yapılmış ve 325 HP güç, 400 Nm tork üretir hale gelmiş. 6 ileri manuel şanzımanla gücünü dört tekerleğe birden aktaran Insignia OPC, 0-100 km/s hızlanmasını 6.0 saniyede tamamlarken, maksimum 250 km/s’ye (sınırlandırılmış) ulaşıyor.

4x4 aktarma sistemi, FlexRide adaptif süspansiyon sitemi ve Sport versiyonlara göre 10 mm azaltılmış yüksekliğiyle iyi seviyede yol tutuş vadeden otomobilde ayrıca elektronik limitli kaydırmalı arka diferansiyel kullanılmış. Fren tertibatı ise Brembo imzalı.
Opel Performance Center'dan mükemmel bir araç daha
