- Katılım
- 4 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,400
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 44
Bu gün incelemek ve test sürüşü yapmak için Büyükçekmece opel cetaş bayisine gittim, 1.6 sıdı motoru ve makyajı kasayı uzun zamandır merakla bekliyordum. Dış tasarım olarak aracı inceleyince bence makyaj operasyonu başarılı olmuş diyebilirim. Zaten tasarım olarak insignia ciddi albenili bir araç bu makyajlar beraber abartıya kaçmadan sanki biraz daha elit bi hava yakalanmaya çalışılmış gibi. Tasarım olarak benim en çok dikkatimi çeken ön panjur far yapısı oldu, biraz daha agresif ve nispeten daha keskin tasarlanmış, ben araba ile bayiye girerken test aracıda arkamdan içeri girdi dikiz aynasından bakınca insanı bi tedirgin ediyor yani 
Gelelim aracın en büyük değişimin yaşandığı iç kısmına, benim incelediğim araç cosmo donanımdı ön konsol ciddi sadeleşmiş
ya acaba biraz boşmu filan derken start tuşuna bi basıyorsunuz 2 tane devasal ve ciddi yüksek kaliteli ekranın açılıp konsoldaki ışıkların yanmasınyla bir anda ortalık şenlenip mest oluyorsunuz. Özelikle Kadrana yerleştirilen ekranı çok başarılı buldum, bir önceki kasadaki konsolda bulunan tüm kontrolleri direksiyon üzerindeki tuşlar ve bu ekran sayesinde çok pratik bir şekilde yapabiliyorsunuz ciddi anlamda kolaylık bence, nerdeyse yoldan gözünüzü ayırmadan aracın tüm kumanda elemanlarını, cep telefonu rehberinizden telefondaki müziklere kadar kontrol edebilmek bence çok iyi olmuş
Bi dünya daha özelliği vardı ama artık o kadar bakamadım 
Şimdi gelelim 2. Merak ettiğim konu olan 1.6 Sıdı motor ve AS şanzuman ikilisine, aracı çalıştırdığım gibi ilk dikkatimi çeken şey aracın 300 km yol yapmış olması ortalama yakıt tüketiminin 7.6 L yazıyor oluşuydu. 10L altında birde üstelik test aracında bu değeri görünce şaşırdım ve sevindim. Gerçi araçla ilk test sürüşüne ben çıkmışım
300 km yi bayi müdürü kullanmış
0 bir arac ve AS şanzumanı düşününce bayağı iyi bi değer
performans anlamında benim aracı referans alarak kullandığım için tepkilerde sanki benim araçtaki agresifliği hissedemedim, araç hızlanma anlamında çok istekli yanlış anlaşılma olmasın
ama 180 likteki ara hızlanmalardaki hırçınlık yoktu, araç dengeli ve istikrarlı bir şekilde hızlanma karakterine sahip. Buda tahminimce yakıt tüketimine olumlu yansıyor. Birde aracın yalıtımı gerçekten başarılıydı gaza yüklendiğim zaman bile içeri çok az motor sesi alıyordu. Gerçi benim araçtaki motor homurtularıda hoşuma gidiyor belki aracın sessiz oluşuda o hırçınlık hissini törpülemiş olabilir.
Neyse test sürüşü bitti geldik pazarlığa, giriş donanım olan edition 1.6 Sıdı AS modelini en son 70.000 tl ye bıraktılar, araç için ayırdığım bütçeyi ciddi aştığım ve aradığım tüm donanımlarında editionda olduğu için üst donanımlara zorlamadım kendimi. Bi aksilik olmassa Pazartesi günü beyaz insignia için işlemlere başlayacağız

Gelelim aracın en büyük değişimin yaşandığı iç kısmına, benim incelediğim araç cosmo donanımdı ön konsol ciddi sadeleşmiş



Şimdi gelelim 2. Merak ettiğim konu olan 1.6 Sıdı motor ve AS şanzuman ikilisine, aracı çalıştırdığım gibi ilk dikkatimi çeken şey aracın 300 km yol yapmış olması ortalama yakıt tüketiminin 7.6 L yazıyor oluşuydu. 10L altında birde üstelik test aracında bu değeri görünce şaşırdım ve sevindim. Gerçi araçla ilk test sürüşüne ben çıkmışım




Neyse test sürüşü bitti geldik pazarlığa, giriş donanım olan edition 1.6 Sıdı AS modelini en son 70.000 tl ye bıraktılar, araç için ayırdığım bütçeyi ciddi aştığım ve aradığım tüm donanımlarında editionda olduğu için üst donanımlara zorlamadım kendimi. Bi aksilik olmassa Pazartesi günü beyaz insignia için işlemlere başlayacağız
