22 Ocak 2015 #11 V veysel 44 Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 27 Tem 2013 Mesajlar 453 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 46 Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG hayırlı olsun.
22 Ocak 2015 #12 R REC1 Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 21 Nis 2012 Mesajlar 2,822 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 41 Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG Hayırlı olsun. Ateş'ten mi aldınız? Ordu'nun neresindesiniz?
Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG Hayırlı olsun. Ateş'ten mi aldınız? Ordu'nun neresindesiniz?
22 Ocak 2015 #13 V vehicle_dynamics Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Ocak 2011 Mesajlar 1,315 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 46 Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG Hayirli olsun, Allah kaza bela vermesin.
Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG Hayirli olsun, Allah kaza bela vermesin.
22 Ocak 2015 #14 O oczorlutuna Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 27 May 2012 Mesajlar 4,452 Tepkime puanı 1 Puanları 0 Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG Aracınız sedan heralde. Edition 136hp dizel. Hayırlı olsun çok güzel bir motor gerçekten. Güle güle kullanın okkk
Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG Aracınız sedan heralde. Edition 136hp dizel. Hayırlı olsun çok güzel bir motor gerçekten. Güle güle kullanın okkk
22 Ocak 2015 #15 T turbonet Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 23 Eki 2014 Mesajlar 134 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 42 Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG Hayırlı olsun. 1.6 dizel edition versiyon yok ki Sport olmasın aracınız
Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG Hayırlı olsun. 1.6 dizel edition versiyon yok ki Sport olmasın aracınız
22 Ocak 2015 #16 R ray55 Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 13 Eki 2014 Mesajlar 3,317 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 50 Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG hayırlı olsun..
22 Ocak 2015 #17 O ogzcbngl Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 14 Ara 2014 Mesajlar 19 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 49 Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG Hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullanın
Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG Hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullanın
22 Ocak 2015 #18 S sallierim Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 15 Kas 2012 Mesajlar 4,513 Tepkime puanı 1 Puanları 0 Yaş 33 Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG turbonet link' Alıntı: Hayırlı olsun. 1.6 dizel edition versiyon yok ki Sport olmasın aracınız Genişletmek için tıkla ... Var.110 ve 136 beygir olarak satılıyor
Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG turbonet link' Alıntı: Hayırlı olsun. 1.6 dizel edition versiyon yok ki Sport olmasın aracınız Genişletmek için tıkla ... Var.110 ve 136 beygir olarak satılıyor
23 Ocak 2015 Konuyu Başlatan #19 K Kadirkkk Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 6 Ara 2014 Mesajlar 13 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 39 Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG Cok tsekkur ederim arkadaslar insallh hayirli olur samsun reisten aldim araci 1.6 edition var hocam bendeki celik jantli olani
Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG Cok tsekkur ederim arkadaslar insallh hayirli olur samsun reisten aldim araci 1.6 edition var hocam bendeki celik jantli olani
23 Ocak 2015 #20 mucahitduran Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 16 Ocak 2014 Mesajlar 5,207 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 36 Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG Hayırlı olsun Sent from my iPhone using Tapatalk
Ynt: İLK OPEL ARACIMI ALDIM ARKADAŞLAR ASTRA 1.6 CDTİ EDİT. 136 BG Hayırlı olsun Sent from my iPhone using Tapatalk