• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

İlk Çalıştırmada Geç Çalışma Sorunu

Herkese selamlar, arıza özelinde bir güncelleme yapmak isterim. Enjektörler ve mazot pompası revize edildi fakat geç çalışma hala mevcut.
Artık emin olduğum ve tek değişmeyen kızdırma buji rolesini de değştiricem.
Selamlar
Şu geç marş basma sorununu yaşayanlardan biri de benim. Konuyu baştan aşağıya okudum. Sorunun kaynağını nokta atışı olarak bulmak zor gibi. Kendi aracımda şüphelendiğim bujiler ve enjektör. Sırasıyla baktırıp gelişmeden haberdar ederim. Saygılar.
 
  • Beğen
Tepkiler: hamsiamca3461
Selamlar
Şu geç marş basma sorununu yaşayanlardan biri de benim. Konuyu baştan aşağıya okudum. Sorunun kaynağını nokta atışı olarak bulmak zor gibi. Kendi aracımda şüphelendiğim bujiler ve enjektör. Sırasıyla baktırıp gelişmeden haberdar ederim. Saygılar.
Hocam çok can sıkıcı bir şey, gerçekten arabadan soğudum. Yani arkadaşımda 400 binde e90 var araba tek marşta alıyor ve havalar soğudu biliyorsunuz. Benim arabam tofaş gibi zorlanıyor öyle marş alıyor.

Benim de aklıma gelenler kızdırma buji rolesi oldu, akabinde ect ya da krank devir sensörü.
 
Merhaba sorun hakkında bir güncelleme varmı
 
merhaba, aracı cumartesi günü sattım. muhtemelen önceki sahibi tarafından çok hor kullanıldı ve bu problemi asla çözemedim, astra h 1.6 gtc ile yola devam edicez :) forumda aktif kalmaya devam.

Sevgiler,
 
Geri
Üst