• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Huzurlarınızda Astra Sedan OPC

Ynt: Huzurlarınızda Astra Sedan OPC

Gerçekte böyle bir seri üretim var mı acaba?
Benim bildiğim yok.  ::)
Bana photoshop çalışması gibi geldi.  :)
Ama çok güzel duruyor.  greatt
 
Ynt: Huzurlarınızda Astra Sedan OPC

Difuzor cok guzel. Renkte cok guzel. Shark anten siyah olmaliydi. Belki ayna kapagida sinyalli siyah.
 
Ynt: Huzurlarınızda Astra Sedan OPC

MeRt link' Alıntı:
Gerçekte böyle bir seri üretim var mı acaba?
Benim bildiğim yok.  ::)
Bana photoshop çalışması gibi geldi.  :)
Ama çok güzel duruyor.  greatt
Banada öyle geldi , hatta sağdaki egzoz çıkışının boyutu çok sırıtıyor :D Ama opc lerin çok ayrı havası var ya greatt
 
Ynt: Huzurlarınızda Astra Sedan OPC

Valla olsaymış zevkle binilirmiş resimden bu anlaşılıyor. ((:
 
Ynt: Huzurlarınızda Astra Sedan OPC

Bu arada gölgede kalan sağ arka lastikteki yanak yüksekliğiyle önde gördüğümüz lastiklerin yanak yüksekliği pek birbirini tutmamış gibi. ((:
 
Ynt: Huzurlarınızda Astra Sedan OPC

Araç orjinal değil ama gerçekten mükemmel :)
 
Ynt: Huzurlarınızda Astra Sedan OPC

Evet OPC Sinyal Çerçevesinide Unutmuşlar Ama Araç On Numara :D
 
Ynt: Huzurlarınızda Astra Sedan OPC

Tarık kaptan bu işe bir el atar yakında demedi demeyin :D
 
Ynt: Huzurlarınızda Astra Sedan OPC

Bunu kesinlikle istiyorum  battle_Teroriste
 
Geri
Üst