şu an bizde bi belge var k2 mi src mi öyle birşey.
Araç şirket adına kayıtlı olduğuna göre sorunlarımız aynı. Üstelik abim şirketi kapattı tasfiye halinde. Tasfiye işlemi bitince ruhsat yenilenecek o zaman inşallah rahatlıyacağız.
durmak yok yola devam abı daha ıyı gunlerimiz bu günler...Çağatay belge olarak paylaşımı şu şekilde: 1 şoföre, 1 arabaya, para olarak 1000 katı da hükümete .
savaş abi benim corsa da şirket üzerine kayıtlı fakat ruhsatta hususi gözüküyor. bence ruhsattaki sınıflama geçerli. zaten binek olarak kullanıyoruz yük vs taşımıyoruz. zaten öyle olsa şirket adına alınmış tüm binek araçlarda bu yasaya tabii olur buda sanırım (bu hükümetin işi belli olmaz aslında) çok zor...
Bizimkisi koç gibi kamyonet . Şirkette nakliye amacıyla kullanılmak üzere alınmıştı. Üstelik şirket araçlarına KDV+ÖTV indirimi uygulanıyor. Şirketin resmi kapanış işlemleri gerçekleştiği zaman ruhsatın yenilenmesinin yanında doğabilecek KDV+ÖTV farkları da maliyeye yatırılacak.savaş abi benim corsa da şirket üzerine kayıtlı fakat ruhsatta hususi gözüküyor. bence ruhsattaki sınıflama geçerli. zaten binek olarak kullanıyoruz yük vs taşımıyoruz. zaten öyle olsa şirket adına alınmış tüm binek araçlarda bu yasaya tabii olur buda sanırım (bu hükümetin işi belli olmaz aslında) çok zor...
bence zaten bu yasanın ana çıkış nedeni bu pek çok şirket sahipleri yöneticileri kişisel araçlarınıda benzinlerinide vergiden düşürüyorlardı bunlarıda belki sisteme katma değer olarak katmak.. sistemdeki bu açığı ortadan yok etmek olabilir.. sonuçda pek çok şirketlerin envanterinde mercedesler bmw ler audiler hummer jeepler ferrari olan bile vardır.. şimdi eğri oturup doğru konuşmak gerekirse kimse bu arabaları şirket için kullanmaz..
avrupa birliğine girmek için ha bire yasa çıkartıyorlar ama halen aynı yerdeyiz.artı bu yasalar hep orta kesimi magdur ediyor .bu kadarda üstümüze gelinemzki.artı bu sene bütçenin %40 trafik cezalarından karşılanacakmış .arabaları satıp at arabasımı alsak .veya 2 gün kontak kapatsak bir şeyler değişirmi