Hükümetin cok övdüğü duble yol

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan decoder
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
arkadaşlar birde adıyaman ile kahta ilçesi arasındaki 30 km lik duble yolun 15km lik kısmının hala 2 yıl geçmesine rağman bitirilemediğini görseniz deli olursunuz.2 yıldır yapılan yamalarla duble yol olurdu.Bunların paraları bizlerin vergilerinden çıkıyor.çok yazık .Allah ıslah etsin bunları.daha 15 km yola hiç dokunmadılar bile.yapılacak köprüleri hiç saymıyorum bile

Evet bende tam bunu yazacaktım ki siz yazmışsınız.1 yıldır buradayım yol gittikçe daha berbat hale geliyor...
 
Karadeniz Otoyolunu 20 yılda hizmete açılabildik...

Kaç hükümet eskitti ...

2 sene önce gittiğimde Gerede-Samsun arasında çalışmalar devam etmekteydi...

Ortada ne var, güzelim Karadeniz sahilini bitirdiler...
 
Son düzenleme:
burası BAŞKENT, burası TBMM önü, burası KIZILAY.

varın Ağrı Doğubeyazıt'ı siz düşünün ;)

söyleyecek söz bırakmıyor bu yazınız evet varın Ağrı-Doğubayazıtı siz düşünün

ne diyim milletimizin parasını bazıları bu şekilde cebe indiriyorlar allah boğazlarında bırakır inşallah
 
bu yolu biliyorum.hele erzurum karlıova diyarbakır arasını görmeniz lazım.

orada yol yok ki :eek:..
gidiş geliş bütün asfalt sökülmüş ve geriye araçların oluşturduğu yolumsu bişey çıkmış ortaya :mad:..
geçen sene su kanalı için kazılan yere minibüs uçmuştu :(..
benim kayıplarım 3 lastik pert.. 2 amortisör patlak.. :mad::mad::mad:
 
Karadeniz Otoyolunu 20 yılda hizmete açılabildik...

Kaç hükümet eskitti ...

2 sene önce gittiğimde Gerede-Samsun arasında çalışmalar devam etmekteydi...

Ortada ne var, güzelim Karadeniz sahilini bitirdiler...

Ben kendimi bildiğim bileli o yolda çalışma hiç bitmedi. Yaptıkları işte bir kere hayır yok. 1 sene sonra yapılan yol yine bitik. Adam gibi yaptıkları bir iş yokki.
 
evet arkadaslar yollar kötü ancak yollar tek yol ikende durum vaziyet buydu. bunu neden düşünmüyorsunuz. en azından şimdi 2 geliş 2 gidiş yolda tek gidiş tek geliş yapılabiliyor. eskisinde biri diğerinin geçmesini bekleyip hareket ediyordu. bunada şükür ama daha iyi yapılabilir mi evet yapılabilir. öylede yaparsan milletin gözünü boyayamazsın 100km yolu 1. sınıf yaparsın bütün parayı oraya gömersin millet ağlar bizim yollarımız yapılmıyor diye.
 
Karadeniz Otoyolunu 20 yılda hizmete açılabildik...

Kaç hükümet eskitti ...

2 sene önce gittiğimde Gerede-Samsun arasında çalışmalar devam etmekteydi...

Ortada ne var, güzelim Karadeniz sahilini bitirdiler...

karadeniz sahil yolunun asıl amacı batum- samsun arasındaki ağır vasıta araclarının kullandığı güzergahı düzeltmekti. zaten lojistik firmaları samsundan sonra devam etmeyip ankara-eskişehir yoluna dönerler. evet yol yapımı uzun sürdü ama unutmayalım ki bu hükümetten ziyade ilk baslarda ihalede yaşanan sorunlar yüzünden yol ve taşeron firmalar mahkemelik olmuslardı. ordu samsun arasını bilen bilir. meşhur bolaman virajları. hangi ralli sürücüsü 90km hızla girebilir oralara kafamda soru işareti. haa girer ama çıkabilir mi o ayrı bir konu ;)
bolaman virajları by-pass edilerek 2 saatlik yok 45dk süreye indirildi. karadeniz sahil yolu ile yük taşımacılığı yapar araçlar şehir içi trafiğine girmeden ilerlemeye basladılar. neden kimse bunları görmüyor. evet sahil bitti mi bitti. kim o sahilleri ne düzeyde kullanıyordu. sözüm doğu karadeniz yıyıları içindir ki yapılan yolun asıl amacıda doğu karadeniz yollarını dzeltmektir.
 
Türkiye'nin en işlek karayolu hattı diye bilinen kocaeli istanbul arasını bir görseniz ne dersiniz acaba! ben direk hükümeti veya yönetimi eleştirmekten çok devletin hizmet için açmış olduğu ihaleleri ona buna peşkeş çeken şerefsizlere kızıyorum.hem milletin parasını tasarruf etme yetkisini kendi derebeyliğini oluşturmak için kullanırlar hemde sorsan bir numaralı vatanperver olurlar.
 
Türkiye'nin en işlek karayolu hattı diye bilinen kocaeli istanbul arasını bir görseniz ne dersiniz acaba! ben direk hükümeti veya yönetimi eleştirmekten çok devletin hizmet için açmış olduğu ihaleleri ona buna peşkeş çeken şerefsizlere kızıyorum.hem milletin parasını tasarruf etme yetkisini kendi derebeyliğini oluşturmak için kullanırlar hemde sorsan bir numaralı vatanperver olurlar.

:good::good::good:
aynen katılıyorum.. bazı illerin farklı güzergahdaki duble yolları arasında da dağlar kadar fark var.. misal bir yol kaymak gibi iken diğer yol dökülüyor..
 
bolaman virajları by-pass edilerek 2 saatlik yok 45dk süreye indirildi. karadeniz sahil yolu ile yük taşımacılığı yapar araçlar şehir içi trafiğine girmeden ilerlemeye basladılar. neden kimse bunları görmüyor. evet sahil bitti mi bitti. kim o sahilleri ne düzeyde kullanıyordu. sözüm doğu karadeniz yıyıları içindir ki yapılan yolun asıl amacıda doğu karadeniz yollarını dzeltmektir.



Tabiki de yeni yapılan yolların, eski yollara göre avantajları var.

Ama sorun şu ki, bu işler hadi kalkın yol yapalım diyerek başlandığı zaman, harcanan paranında, geçen zamanında haddi hesabı olmayacak...

Şaka gibi gelecek ama Karadeniz otoyolu işi, projesiz ihale edilmiş...

Kimbilir, hangi müteahhitte, hangi iş kalemi için ne ödendi ?

Ayrıca, Karadenizde yapılmış olan yolun SAMSUN dan RİZE ye kadar ki güzergahında ORDU hariç tüm sahil yerleşimlerinin içinden geçiyorsunuz.

Kimbilir ne gereksiz kamulaştırma bedelleri ödendi ...

Bu bedeller hep sizin, bizim, hepimizin cebinden çıktı ve malesef çıkıyor...

Yapılan işin kalitesizliğide, bu kadar olumsuzluğun cabası ...
 
Geri
Üst