hepsiburada.com iyice sapıttı artık...

The Day Walker

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
3,325
Tepkime puanı
5
Puanları
38
Yaş
39
cuma günü hepsiburada dan bir kulaklık aldım parasını hawale yaptım.pazartesi akşam 5 e kadar onay vermediler.bende siparişi iptal ettim...muhasebe birimleri ile para iadesi hakkında mailleştik.iptal edilen siparişi bugün kargoladılar :mad: güleyim mi_?ağlayım mı_?bilemedim.her alışverişimde bir problem yaratıyorlar.çok yavaşlar.artık baştan savma yapmaya başladı işlerini bunlarda mailleri:

(bu arada aynı kulaklığı bimeks.com.tr den aldım )

Sayın kerem kandemir,
Siparişiniz için ödeme yaptıysanız bize hangi tarihte hangi banka hesabımıza ne kadar tutarda ödeme yaptığınız konusunda bilgi vermenizi rica ederiz. Vereceğiniz bilgiler doğrultusunda hesaplarımız muhasebe departmanımız tarafından yeniden incelenecek ve size en kısa sürede bilgi verilecektir.
Firmamıza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.



hepsiburada.com'a göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.


Dikkat : Lütfen bu e-postayı cevaplamayınız !
E-posta ile gönderilen istekler bize iletilmeyecektir.

http://www.hepsiburada.com/mesajlarim.aspxadresinden bize cevap yazabilir veya yeni bir soru sorabilirsiniz.

Bu mesajı cevaplamak, sormuş olduğunuz soruları ve cevaplarını görmek ve konuyla ilgili yeni soru sormak için tıklayınız.

23.05.2011 14:01:36 tarihli sorunuz ;
66187142 nolu siparişimin ücretini havale yolu ile cuma akşamı yaptım ama hala bilgiler kontrol edildiğini görüyorum.Allah aşkına bir siparişimde sorunsuz şekilde ilerlesin.Şirketiniz büyümeye başladıkça artık yetişemez oldunuz.Müşteri ilişkilerinizde berbat durumda.Organizasyonunuzun yapısını gözden geçirin yada yapamıyorsanız bu işi yapmayı bırakın...




Sayın kerem kandemir,
66187142 nolu siparişinizin çıkışı yapılmış durumdadır.
Saygılarımızla...


hepsiburada.com'a göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.


Dikkat : Lütfen bu e-postayı cevaplamayınız !
E-posta ile gönderilen istekler bize iletilmeyecektir.

http://www.hepsiburada.com/mesajlarim.aspxadresinden bize cevap yazabilir veya yeni bir soru sorabilirsiniz.

Bu mesajı cevaplamak, sormuş olduğunuz soruları ve cevaplarını görmek ve konuyla ilgili yeni soru sormak için tıklayınız.

24.05.2011 12:13:26 tarihli sorunuz ;
66187142 NUMARALI SİPARİŞ İÇİN 20/05/2011 TARİHİNDE YAPI KREDİ BANKASI 69303163 NUMARALI HESABINIZA 23,94 TL HAVALE YAPILMIŞ OLUP SÖZ KONUSU TUTAR 23/05/2011 TARİHİNDE HESABINIZA ULAŞMIŞTIR.SİPARİŞİ İPTAL ETMEME RAĞMEN KARGOYA VERİLMİŞTİR.KONU HAKKINDA BİLGİ VERMENİZİ RİCA EDERİM SAYGILARIMLA
 
23 nisanda verdiğim siparişim 17 mayısta geldi. Şaka gibi değilmi..
 
demekki artık hepsi orada değil
kötü olmuş netten alışverişlerimin çoğunu onlardan yapıyodum. artık yanaşmamak lazım.
 
ben hepsıburadayı bırakalı 5 ay oldu 2 ayda bana woofer yolladılar pısman oldum aldığıma tam 59 gün bekledim karttan para puan falan da çektirdim iadesi olmuyormuşmuş 1 ay boyunca komple aradım sürekli aynıcevaplar azcık ukala konuşmalar falan müşteri desteği sıfır sizin attığınız mesajlarıda çoğunlukla cevap bulamayınca copy paste olayı yapıp aynı mesajları cevap attık diye yolluyolar =) uzak durun tadı kaçtı hepsiburadanın =))))
 
he unutmadan ekliyim aldğım üründe super hızlı gönderi kategrisindeydı yanı ertesi gün kargodaymışş....
 
Evet sıkıntıları var çok uğraştırıyorlar..Birçok yerde bu şekilde şikayetçi herkes.
 
he unutmadan ekliyim aldğım üründe super hızlı gönderi kategrisindeydı yanı ertesi gün kargodaymışş....

bende 2-3 sene önce bi laptop aldım süper hızlı gönderiyle parasını havale yaptım.süper hızlı 2 haftada geldi :mad: bunu sölemeyim demiştim ama yok ben akıllanmam :D
 
bende 2-3 sene önce bi laptop aldım süper hızlı gönderiyle parasını havale yaptım.süper hızlı 2 haftada geldi :mad: bunu sölemeyim demiştim ama yok ben akıllanmam :D

Aynen bende siparişim geç onaylanınca sinirlendim. Birdaha alışveriş yapmıyacam dedim anketine katıldım orda da işaretledim birdaha alışveriş yapmayı düşünmüyorum diye. Onun üstüne 4-5 siparişim daha oldu sanırım :D

Yerine alternatifi olmadığı için böyle oluyor...
 
Bende İphone 4 İçin Zagg koruma aldım 15-20 gün bekledim depo yok stokta yok dediler madem stokta yok neden satıyorsun bence stok maliyetine katlanmamak için bazı ürünleri satılınca alıyorlar
 
Uzak durun Tüketici şikayetleri sitelerinde onlarca, hatta yüzlerce şikayet var haklarında.
 
Geri
Üst