- Katılım
- 31 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,105
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Eğerki 60-70km/h üzeri hızlarda hararet problemi yok ve sadece düşük hız / şehir trafiği durumunda hararet sorunu yaşıyorsanız durum devirdaim ve yapısal bir arıza değil gibi.
müşür devreye giriyor ve fan çalışmasında da sıkıntı yok ise sorun ya termostat yada radyatör verimi ile ilgili bence.
Radyatör anladığım kadarı ile klasik tip alimunyum Taiwan malı olanlardan ( hani şu dokunsan elini kesecek tipte olanlardan) :
http://www.google.com.tr/imgres?q=c...nh=168&tbnw=224&start=24&ndsp=29&tx=121&ty=82
"Breezing " çapraz örgü sistemi ile üretilen radyatörler ise :
http://www.google.com.tr/imgres?q=c...nh=188&tbnw=247&start=24&ndsp=29&tx=183&ty=13
Bu motor tipi için klasik tip radyatörün pek verimli olmadığını işi bilen radyatörcüler söyleyecektir. Eğer ki fan devresi ve termostat sağlıklı ise senin aracında orjinal kalınlığında (çok önemli) en az 2 sıralı breezing tip alimunyum radyatör kullanılması halinde fanın çalışma sıklığı bile önemli derecede azalacaktır.
müşür devreye giriyor ve fan çalışmasında da sıkıntı yok ise sorun ya termostat yada radyatör verimi ile ilgili bence.
Radyatör anladığım kadarı ile klasik tip alimunyum Taiwan malı olanlardan ( hani şu dokunsan elini kesecek tipte olanlardan) :
http://www.google.com.tr/imgres?q=c...nh=168&tbnw=224&start=24&ndsp=29&tx=121&ty=82
"Breezing " çapraz örgü sistemi ile üretilen radyatörler ise :
http://www.google.com.tr/imgres?q=c...nh=188&tbnw=247&start=24&ndsp=29&tx=183&ty=13
Bu motor tipi için klasik tip radyatörün pek verimli olmadığını işi bilen radyatörcüler söyleyecektir. Eğer ki fan devresi ve termostat sağlıklı ise senin aracında orjinal kalınlığında (çok önemli) en az 2 sıralı breezing tip alimunyum radyatör kullanılması halinde fanın çalışma sıklığı bile önemli derecede azalacaktır.