hangi marka tüpü taktırmalıyım

20ahmet

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
69
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
tms olmasi lazim eray dİye bi arkim var telİnİ verİyİm 0538 438 0113 vahan dersİn tek kapi astranin sahİbİ yÖnlerdİ dersİn fİyattada gÜzellİk yapar gayette bİlgİlendİrİ sİzİ

Sağolun Hocam...
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
BOSCH enjektör dediğim şey, lpgyi bosch marka enjektörle motora verilmesini sağlamak oluyor. Maltepe uzak demişsiniz de, ayar tutmayan lpg sistemi yüzünden fazla yakacağınız ve çekeceğiniz eziyeti hesap edip öyle bir daha düşünün. Karar sizde.
 

fleet14

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
114
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Halkali Ikitelli Cd. Ataturk Mah. No.22 Baykan ana bayii var. Basinda muhendis var, ustasi 1 gunde takiyor. Atiker sistemi de takiyorlar, ama bence Baykan da israr edin. Bobin baglamadan benzin enjektor fislerinden sanal devir algilama yapiyor, bir de Matrix HS enjektor isteyin.

Isterseniz Lovato sistem de takiyorlar, ama Baykan sistemdeki Matrix enjektorler, benzin enjektorlerinin hizini ve kararliliginda. 2. kopru yolundan Havalanin giderken ilk sagdan ciktiktan 100 metre sonra , sagdan Ikitelli Cd. girince 100 metre ilerde sagda.

Maltepedeki Riza da super bir usta. Atiker taktiracaklara da tavsiye ederim. Kendisi Lovato bayii. Atiker OBD2 li sistem takti, bobin baglamadi, OBD ustunden devir algiliyor. Atiker enjektorlerin hizi ve akis ozellikleri bence Opele uygun degil. Benim taktirdigim motor LPG uyumlu, ve emisyon vs olarak cok daha ilkel 4.6 Range Rover. Onda bile yukde ve yuksek devirde fakir kalmamasi ve benzin enjektor suresini takip etmesi icin rolantide acik kalma suresi 3ms gibi cok kisa cikti, Atiker enjektorler icin minimum 3.5ms olmasi lazim.

Sağolun verdiğiniz bilgi için. Lpg konusunda takan ustanın çok önemi var bildiğim kadarıyla.İstanbul avrupa yakasında tavsiye edebileceğiniz bir usta var mı?


---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 21:18 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 21:10 ----------

bir kere Atikerde Bosch enjektor yok.

Anadolu tarafindan bugun Halkaliya Baykan Otogaz anabayisine gittim geldim, 10da ciktim, gaz ayari, bakim, cay filan, Demirorende 2.54 gaz doldurayim derken, donusum 15:00di.



BOSCH enjektör dediğim şey, lpgyi bosch marka enjektörle motora verilmesini sağlamak oluyor. Maltepe uzak demişsiniz de, ayar tutmayan lpg sistemi yüzünden fazla yakacağınız ve çekeceğiniz eziyeti hesap edip öyle bir daha düşünün. Karar sizde.
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bir kere Atikerde Bosch enjektor yok.

Arabamda PRINS sistem var, arada yanlış gösteren şamandıramı BRC ile değiştirebiliyorum, enjektörlerimin yerine ise her marka taktırabiliyorum, kendim de bir süreliğine LPG servisinde çalıştım. Her kite her marka enjektör takılabiliyor.
 

fleet14

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
114
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Makine Muh. Odasi kontrolunde aksam listesinde olmayan parca varsa gecebilir mi? Atikerin aksam listesinde bir tek AHC (Valtek 30 cakmasi) ve Horizon (Rail) var. Horizonlar siyah, AHCler kirmizi. Horizonlarda cok problemler cikmis. MMO aksam listesini internetten indirip bakmakta fayda var.


http://www.mmo.org.tr/genel/yetkili_bayi_aksam_listeleri.php
 

fleet14

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
114
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
PRINS sistemin bilgisayari cok zayiftir cunku enjektorleri benzini direkt takip eder. Sistemin en onemli kisimlarindan biri enjektorlerin hizi ve esit akis yapmasidir. Elbette regulator, kesici, kullanilan hortumlarinda sistem performansina etkisi vardir ama Opel 1.6 icin piyasadaki asagii yukari butun aksamlar yeterli kapasitede olacaktir. Bu konuda Mehmet Ozenclerin (asvtec rumuzlu) cok degerli yazisinin linkini
asagiya kopyaliyor. Mehmet Bey, BRC bayisidir.

http://www.opelim.net/forums/1674133-post38.html



Atiker gibi sistemlerin bilgisayarina ECU programinda olan farkli akis ozellikleri olan enjektorler takilabilir. Cunku Atiker AHC enjektoru calistirmak icin farkli devir ve yuklerde benzin enjektor sinyali aynen kopyalanamaz. Bilgisayar o yuzden cok daha karmasiktir. Bunu ne kadar iyi yapabilir? ariza isigi yakmasa bile standart AHC selenoid valflerle karisim ideal olamaz.

http://www.opelim.net/forums/1701489-post27.html



Arabamda PRINS sistem var, arada yanlış gösteren şamandıramı BRC ile değiştirebiliyorum, enjektörlerimin yerine ise her marka taktırabiliyorum, kendim de bir süreliğine LPG servisinde çalıştım. Her kite her marka enjektör takılabiliyor.
 
Son düzenleme:

cobra

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Nis 2011
Mesajlar
198
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Mgs lpg

Bu foruma üyeliğim en az 7-8 yıl önceden vardı. Üye olduğumda Vectra gls 2000 model aracım vardı. Paylaşımlardan çok faydalandım, yaşadığım tecrübeleride paylaşarak forum üyelerine faydada bulundum. Astra J 1.4 turbo ya 5 yıl bindim lpg li olarak 60 bin km yaptım. Araç 2010 model enjoy plus tı. Üzerinde landirenzo evo turbo kit vardı, arıza ışığı yakmazdı fakat ara sıra servis uyarısı verirdi enjektörler çok sesliydi. Genelde memnun olmamla birlikte satmadan önce kendiliğinden sürekli benzine atma problemi başladı, yapılan araştırmada enjektörlerin değişmesi gereği meydana çıktı. Enjektörler için ise 800 tl gibi bir masrafı vardı bende bu masrafa girmedim fakat bu kusurunu alıcıya belirterek aracı sattım. Akabinde jetta 1.4 tsi aldım memnundum ama bu araca lpg uygulama zorluğu göz önüne alındığında tekrar satmak zorunda kaldım ve herşeyini tanıdığım Astra j ye tekrar dönüş yaptım. Aracın üzerinde forumda bahsi geçen MGS kit vardı. Satıcı çok övmüştü fakat ben bunlara başta inanmadım üzerindeki kiti değiştirme masrafını zaten aracı alırken göz önüne almıştım. Fakat yaklaşık 2000 km den beri bindiğimden bu yana fikrim tamamen değişti. Çünkü gerçekten çok iyi tanıdığım bir araç ve servisin dahi tavsiye ettiği landirenzo ile 5 yıl kullandığım bir araç. Kıyaslama şansım çok yüksek. Önceki aracımdaki Landirenzo kitle kıyasladığımda yakıt daha düşük (önceki aracımın 40 bin km lik kayıtları duruyor) çekiş ise bariz farklı hatta benzinden hiç mi hiç farkını göremezsiniz. İş böyle olunca detaylı bir araştırma yaptığımda ise sistemin aslında Zenit Pro Obd hpi nin, enjektörlerin Hana nın sessiz hızlı ve uzun ömürlü çok kaliteli olduğu, regülatörün bu işi yapan usta tarafından daha da geliştirilerek yurtdışında üretildiği sonucuna ulaştım.

Amacım kesinlikle reklam değil, kiti ben taktırmadım takılı aldım, firmayıda tanımam takan ustayıda. Önceden olduğu gibi tecrübelerimi paylaşıyorum...
 

cobra

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Nis 2011
Mesajlar
198
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
hocam bahsettiğiniz lpg Adıyamanın şambayat beldesinde bir usta tarafından takılan bir kit.Usta çok ünlü ve ününü de hakeden bir usta.Dışardan ta Adıymana lpg takmaya gelirler.Eğer ulaşabilriseniz değiştirmeyin kitinizi.

ayrıca ufak bir araştırma yaptım internetten takan usta bu olabilir.Değilse bile iki usta var zaten telini isteyin verecektir.
MURAT OTO GAZ
ADRES : ŞAMBAYAT NAHİYESİ
İLÇE : MERKEZ
İL : ADIYAMAN
TEL : 0416 3165585
MARKALAR : DESTRO -

buda başka bir firma rehberinden alıntı:
Firmaadi MURAT GAS SİSTEMLERİ Firma Titri Murat LPG ATOM. AKAR. TURZ. SAN. TİC. LTD. ŞTİ. Telefon-1 0416 346 55 85 Telefon-2 0532 673 59 32 Faks-1 0416 346 52 90 Firma Adresi Şambayat Nahiyesi Besni/Adıyaman/TURKEY Elektronik Posta-1 muratlpg@hotmail.com Elektronik Posta-2 muratlpg@mgsgas.com İnternet Sitesi www.mgsgas.com Firma Sorumlusu Fethi MURAT Sektör Adı Otogaz Lpg Sistemleri

Bu foruma üyeliğim en az 7-8 yıl önceden vardı. Üye olduğumda Vectra gls 2000 model aracım vardı. Paylaşımlardan çok faydalandım, yaşadığım tecrübeleride paylaşarak forum üyelerine faydada bulundum. Astra J 1.4 turbo ya 5 yıl bindim lpg li olarak 60 bin km yaptım. Araç 2010 model enjoy plus tı. Üzerinde landirenzo evo turbo kit vardı, arıza ışığı yakmazdı fakat ara sıra servis uyarısı verirdi enjektörler çok sesliydi. Genelde memnun olmamla birlikte satmadan önce kendiliğinden sürekli benzine atma problemi başladı, yapılan araştırmada enjektörlerin değişmesi gereği meydana çıktı. Enjektörler için ise 800 tl gibi bir masrafı vardı bende bu masrafa girmedim fakat bu kusurunu alıcıya belirterek aracı sattım. Akabinde jetta 1.4 tsi aldım memnundum ama bu araca lpg uygulama zorluğu göz önüne alındığında tekrar satmak zorunda kaldım ve herşeyini tanıdığım Astra j ye tekrar dönüş yaptım. Aracın üzerinde forumda bahsi geçen MGS kit vardı. Satıcı çok övmüştü fakat ben bunlara başta inanmadım üzerindeki kiti değiştirme masrafını zaten aracı alırken göz önüne almıştım. Fakat yaklaşık 2000 km den beri bindiğimden bu yana fikrim tamamen değişti. Çünkü gerçekten çok iyi tanıdığım bir araç ve servisin dahi tavsiye ettiği landirenzo ile 5 yıl kullandığım bir araç. Kıyaslama şansım çok yüksek. Önceki aracımdaki Landirenzo kitle kıyasladığımda yakıt daha düşük (önceki aracımın 40 bin km lik kayıtları duruyor) çekiş ise bariz farklı hatta benzinden hiç mi hiç farkını göremezsiniz. İş böyle olunca detaylı bir araştırma yaptığımda ise sistemin aslında Zenit Pro Obd hpi nin, enjektörlerin Hana nın sessiz hızlı ve uzun ömürlü çok kaliteli olduğu, regülatörün bu işi yapan usta tarafından daha da geliştirilerek yurtdışında üretildiği sonucuna ulaştım.

Amacım kesinlikle reklam değil, kiti ben taktırmadım takılı aldım, firmayıda tanımam takan ustayıda. Önceden olduğu gibi tecrübelerimi paylaşıyorum...
 
Üst