Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
30 bin km dir lpg ile kullanıyorum aracı. çift tırnak buji var problem yaşamadım şimdiye kadar.
Siz kullanmaya devam edebilirsiniz , çift tırnaklı bujinin bobine daha fazla yük bindirdiği de bir gerçektir , 25TL lik buji yüzünden 500TL ye bobin değiştirmek ne kadar mantıklıdır bilmiyorum..
Tek tırnak bujide sentil ile ayarı yapılarak 0.1 mm daha aralık azaltılırsa LPG için daha sağlıklı bir ateşleme ortamı yaratılmış olur. Ama bu kez benzinde çalışırken sorun yaratma ihtimali olacağından orj. aralıkta kalması en mantıklısı gibi.
Celallenmeye gerek yok. ben bir problem yaşamadığımı belirttim sadece. Arkadaşa bujilerini değiştirme 25 Tl ni boşa harcama gibi birşeyde demedim. Çift tırnak buji sadece LPG de iken mi daha fazla yük bindiriyor bobine. Bilmediğim için soruyorum bu soruyu.
Yok celallenmedim yanlış anlaşılmak istemem , ama çift tırnak buji genelde LPG de isteksizlik ve titreme gibi sorunlar çıkarır. Sizde çıkarmamış, LPG ayarları ile bu absorbe edilmiş olabilir fakat çift tırnak-tek tırnak buji takılarak bobinin çektiği akım ölçüldüğünde çift tırnak bujide daha fazla elektrik çektiği bu yüzden bobine daha fazla yük bindiği gözlenmiştir.
Çift tırnak buji için Benzin\LPG fark etmeksizin fazla akım çektiğinden bobin için sıkıntı yaratabileceği kanaatindeyim. Yanlışım varsa forumdaki bilgi sahipleri beni düzeltebilirler.