Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
selamın aleyküm günaydın herkese benim bi sorunum var yardım ederseniz cok sevinirim opel insignia 1,6 t aracım var egzoz manifoldu catlak orjinali turbo ile birlikte satılıyo ve cok pahalı bunun için ithal yada şu markayı taktırırsan iyi olur dediginiz bişey var mı şimdiden teşşekür ederim