- Konuyu Başlatan
- #11
Opel, Avrupa'da ayakta kalmak için Türkiye'de güçlenecek
GM bünyesindeki Opel, rotayı Türkiye çevirdi. GM CEO’su Akerson Almanya'da yaptığı açıklamada, “Avrupa ekonomisinde yaşanan toprak kaymasında dengede kalabilmek için Opel’in Türkiye ve Rusya’daki büyümesini bir adım daha hızlandıracağız” dedi.
Geçen gün sorunlu bir dönemden geçen Opel'in geleceği hakkında bir açıklama yapan GM CEO’su Dan Akerson, Alman basınına verdiği demeçte, “Avrupa ekonomisinde yaşanan toprak kaymasında dengede kalabilmek için Opel’in Türkiye ve Rusya’daki büyümesini bir adım daha hızlandıracağız” dedi.
Almanya'da yayınlanan Bild am Sonntag muhabirinin sorularını yanıtlayan Akerson, Rusya’nın Opel için büyük önem taşıdığına vurgu yaparken; “birkaç yıl sonra Rusya, Almanya’dan daha büyük bir pazar haline gelecek” diyerek sözlerine devam etti.
Opel CEO’su Karl Thomas Neumann da bir başka gazeteye markanın Rusya’da yıllık 80 binden fazla satış yaptığını söyledi. Neumann Opel’in, bir Alman markası olduğundan dolayı Rusya’da lüks segmentte otomobil üreten markalar gibi görüldüğünün altını çizdi.
Her iki yönetici Rusya’yla benzer önem taşıyan Türkiye için de aynı vurguları yaptı. Neumann, Opel’in Türkiye’de bu yıl 50 bin araç satacağını öngördüklerini açıkladı.
Öte yandan Opel’in gelecekte alacağı hale güvenen Akerson GM’le ilgili, “Avrupa pazarı bizim için en az Kuzey Amerika pazarı kadar önemli çünkü Kuzey Amerika’dan daha geniş bir pazar. Bu pazardaki rekabetimizi asla bırakmayacağız” diyerek sözlerini tamamladı.
Alıntıdır... (otoajanda)
GM bünyesindeki Opel, rotayı Türkiye çevirdi. GM CEO’su Akerson Almanya'da yaptığı açıklamada, “Avrupa ekonomisinde yaşanan toprak kaymasında dengede kalabilmek için Opel’in Türkiye ve Rusya’daki büyümesini bir adım daha hızlandıracağız” dedi.
Geçen gün sorunlu bir dönemden geçen Opel'in geleceği hakkında bir açıklama yapan GM CEO’su Dan Akerson, Alman basınına verdiği demeçte, “Avrupa ekonomisinde yaşanan toprak kaymasında dengede kalabilmek için Opel’in Türkiye ve Rusya’daki büyümesini bir adım daha hızlandıracağız” dedi.
Almanya'da yayınlanan Bild am Sonntag muhabirinin sorularını yanıtlayan Akerson, Rusya’nın Opel için büyük önem taşıdığına vurgu yaparken; “birkaç yıl sonra Rusya, Almanya’dan daha büyük bir pazar haline gelecek” diyerek sözlerine devam etti.
Opel CEO’su Karl Thomas Neumann da bir başka gazeteye markanın Rusya’da yıllık 80 binden fazla satış yaptığını söyledi. Neumann Opel’in, bir Alman markası olduğundan dolayı Rusya’da lüks segmentte otomobil üreten markalar gibi görüldüğünün altını çizdi.
Her iki yönetici Rusya’yla benzer önem taşıyan Türkiye için de aynı vurguları yaptı. Neumann, Opel’in Türkiye’de bu yıl 50 bin araç satacağını öngördüklerini açıkladı.
Öte yandan Opel’in gelecekte alacağı hale güvenen Akerson GM’le ilgili, “Avrupa pazarı bizim için en az Kuzey Amerika pazarı kadar önemli çünkü Kuzey Amerika’dan daha geniş bir pazar. Bu pazardaki rekabetimizi asla bırakmayacağız” diyerek sözlerini tamamladı.
Alıntıdır... (otoajanda)