- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 9 Nis 2010
- Mesajlar
- 326
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
opel muhendıslerıne sormak lazım. ama bırcok nedenı olabılır
onde motor var on agir oldugu icin gazli desek arkadada bagaj var yeri geliyo arkada agir oluyo..
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
opel muhendıslerıne sormak lazım. ama bırcok nedenı olabılır
İki tip amortisör kullanan birisi olarak görüşümü yazayım. A kasa aracımın yol konforu B kasanınkinden daha iyi. Yumuşak süspansiyonu sayesinde yolda yaylana yaylana gidiyor, yol sesini de içeriye fazla yansıtmıyor. B kasa ise daha sert, dolayısı ile daha konforsuz. Buraya kadar tamam şimdi de madalyonun arka yüzüne bakalım. B kasa olan araç virajlara daha rahat giriyor, virajlarda kayma ve yatma daha az, dolayısı ile sürücüsüne daha çok güven veriyor. Yani bir yerde konfor, diğer yerde güvenlik öne çıkıyor. Tercih bir yerden sonra kullanıcıların elinde. (araçlar arasında yaklaşık 100 kg.lık bir ağırlık ve 7 senelik yaş farkı olduğunu da unutmamak gerekir.)
Savas abi hangisinde hangi amortisor var? vectra A da yagli, vectra B de gazlimi? amortisorler hic degismedimi?
Savaş bey; A kasayada bindim ve baktım. Söylediğinize tamamıyla katılıyorum çünki benim araçtan daha konforlu gelmişti. Araca binmemin amacı ise bir arkadaşa almaktı. Yani alıcı gözle bakarak binmiştim. 100 kg lık fark nedirki, sonuçta 100 kg mı 4 tekerleğe yay 25 kg ağırlık artırır.