- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 30 Kas 2011
- Mesajlar
- 717
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 16
- Yaş
- 48
karterden gelen boru temizlenecek borudan üst kapağa gelen hortum kesilecek kelepce ile araya yağ kesici filitre takılacak..bu arabanınzda boğaz ve rolanti aayarlayıcısıın kirlenmesini engelleyecektir
parça resimde görülen siyah plastik kutu
![]()
Selim abi kusura bakma uzun zamandır giremedim. Benim dediğim senin gösterdiğin filtre değil. Resimdeki yağ kapağının sol tarafından çıkıp kelebeğe bağlanan boru var ya, işte o külbütörden çıkan yağ buharını tekrar yanması için kelebek yoluyla yanma odasına gönderiyor. Bu da kelebeği ve rölanti ayarlayıcısının yağlanmasına ve tortu yapmasına neden oluyor. Demek istediğim o hortumu kesip motordan çıkan ucuna bir adet krank filtresi takıpyağ buharını direk dışarıya vermek ve diğer taraftaki ucu körlemek.