bu parlatma sadece dışdan verimli olmuyor arkadaşın mercedesin farlarınıda biz temizlettik 80 tl ye bu işleri yapan bir yerde.. adam dışını temizledi far ilkgünkü gibi oldu abi dedi siz şimdi temiz sanıyorsunuz dedi dimi bakın dedi.. farı açdı epey sürdü açması neyse o tertemiz pasparlak ilk günkü gibi olan farları iç tasına beyaz bezi bir vurdu simyah oldu bez..
merceğini tasını temizledi losyonla falan farı bir kapattı resmen farı yolda bir açdık projektör gibi oldu ilk günkü gibi yani dışından ziyade içinide temizlemek şart yoksa sadece görüntü oluyor farlarım temiz diyorsunuz o kadar ama ışıkdan verim alamıyorsunuz ama içinide temizledinizmi ışıkdanda çok fazla verim alıyorsunuz..