far karartma acil yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan gokibey
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

gokibey

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
1,554
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Arkadaşlar merhaba;

2000 model Astra G HB aracım var.
Farları sararmıştı.
Dıştan zımpara ve meguiars ile çalışma yaptım ama sararmanın asıl çoğunluğu içtendi.

Yarın farları açıp içlerini yıkamak istiyorum.
Hazır açmışkende reflektörlerin dışındaki alanı boyamak istiyorum.
Plastik astar ve boya tavsiyesinde bulunursanız sevinirim.

astar markası veya özelliği ?
boya markası veya özelliği ?
kapatmak için silikon markası ve özelliği ?

bu işlemi daha önce yapmış olanlarda varsa lütfen tecrübelerini esirgemesinler.

şimdiden teşekkürler
 
Acil günceli
 
daha önce böyle bişi yapmadıysan hiç uğraşma derim...yoksa sıfır far almak zorunda kalabilirsin...

kapatma işlemini iyi yapamazsan içine su alır buğu yapar...
 
daha önce böyle bişi yapmadıysan hiç uğraşma derim...yoksa sıfır far almak zorunda kalabilirsin...

kapatma işlemini iyi yapamazsan içine su alır buğu yapar...

ona göre önlemlerimiz sağlam alırız sorun değil.
ama benim malzeme tavsiyesine ihtiyacım var.
 
bu tarzda bişey yapınca muayenede sorun çıkar mı???
 
bu tarzda bişey yapınca muayenede sorun çıkar mı???
zannetmiyorum angel farlar kapkara onlara bişey demiyorlar buna niye bişey desinlerki. benim yapmak istediğim enjoy farları gibi resimde ekledim
onun gibi yapmak istiyorum.
 

Ekli dosyalar

  • 35235538oxn.webp
    35235538oxn.webp
    25.1 KB · Görüntüleme: 20
Selam ben vectra a farı kararttım..Farcıya gideceksin yeni nesil plastik farları farcı fırına atıyor sonra 80 derecede 5 dakika bekletiyor far ile plastik kısım ayrılıyor sonra içini reflektör olmayan kısmı 1000 lük zımparayla hafifce zımparala sonra motip in far stop boyasını kullan 20 dakika aralıklarla 3 kat vur.Farcıya git silikonlasınlar camı kapat hayırlı olsun
 
yalnız farları sökmek için tamponuda indirmen gerek, farın alt ayaklarına tamponu indirmeden ulaşamıyosun, onun dışında farı açıp kapamak kolay, modifiyecilerin kullandıkları saç kurutma makinasına benzeyen ısıtıcı ile ısıtarakda açabilirsiniz,, 1000 numara zımpara yaptıktan sonra 2000 numara zımpara ile tamamen düzeltirsiniz, ardından termal boya denilen ısıya dayanıklı boya ile 1-2 kat boya yaptıktan sonra tamamdır. Farı kapatnak için birleşme yerlerindeki eski macun ve silikon tabakasını iyice temizledikten sonra kuru ve tozsuz bir ortamda kapatıp kağıt bantla sabitleyip kurumaya bırakın, bıraktığınız yer fazla sıcak olmamalı, bu iş için aracınız iki gün farsız ve tamponsuz kalabilir,,, macuna gerek yok termal boyada...
 
bugün malzemeleri aldım.

far için öncelikle elimde 2000lik su zımparası vardı zaten
mat ısıya dayanıklı sprey boya aldım 2 kutu
yine ısıya dayanıklı siyah silikon aldım.

yarın kısmetse başlayıp bitiririz diye düşünüyorum.
 
boya için würth
silikon için siyah camcı silikonu marka farketmez
 
Geri
Üst