fan çalismaması

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ugurgenc
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
yaşı ilerlemiş arabada en iyi çözüm fan müşürünün derecesini düşürmektir.ben 92 lik müşür taktım ve şuan 95 i geçmiyor hararet son derecede memnunum bir sakıncasınıda görmedim. fan çift kademeyse birinci kademe 90 da ikinci kademe 105 te açıyormuş. gördüğüm kadarıyla genelde fanın birinci kademesi bozuluyor ve çalışmıyor sonra hararet hep 100 civarında duruyor en ufak bir arızada conta yanıyorbu yüzden müşürleri kontrol ettirmekte ve düşük dereceli olanlarla değiştirmekte fayda var. bir kaç derece soğuk çalışmasının çok zararı olmaz
 
yaşı ilerlemiş arabada en iyi çözüm fan müşürünün derecesini düşürmektir.ben 92 lik müşür taktım ve şuan 95 i geçmiyor hararet son derecede memnunum bir sakıncasınıda görmedim. fan çift kademeyse birinci kademe 90 da ikinci kademe 105 te açıyormuş. gördüğüm kadarıyla genelde fanın birinci kademesi bozuluyor ve çalışmıyor sonra hararet hep 100 civarında duruyor en ufak bir arızada conta yanıyorbu yüzden müşürleri kontrol ettirmekte ve düşük dereceli olanlarla değiştirmekte fayda var. bir kaç derece soğuk çalışmasının çok zararı olmaz

YA BENİM ARABA 94 MODEL GSİ CORSA VE BENİM GÖSTERGEDE 100 E DAYANIYOR VE KORKUYORUM HARARET YAPACAK DİYE BU MODEL ARABALARDA FAN KAÇTA DEVREYE GİRER.VALLA UZUN ZAMANDIR FANIN DEVREYE GİRDİĞİNİ GÖRMEDİM.
YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM.
 
araçtan araca değişir fan ın devreye girmesi hatta hava koşulları motor suyunun sıcaklığından dolayı yapmış olduğu buhardan nemden değişebilir... kimi araçda 90 95 açan fan kimisnde 100 derecede açar su da 110 derecede tamamen buharlaşıp kızgın buhar şekline döner...yazlık ve kışlık termostat duydum ama takanları duymadım ... sanırım kışın kışlık termostat yüksek ısıda açılıp fanın devreye girmesini sağlıyor ve motor gücü max. oluyor. yazın düşük sıcaklıkta açıyor sanırım...
 
Arkadaşlar opellerin hepsinde 100 ü geçmesi hatta 105 olması tamamen normal
 
Geri
Üst