Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Öncelikle herkese çok çok teşekkür ediyorum, hep beraber nicelerine inşallah...
Diğer taraftan Yeliz; yani şu kutlama mesajında bile bana editörlük yaptırdın nasıl pişman olmam pişmalık yazmışsın 'n' harfi ekledim... 'ki' leri birleşik yazmışsın filan ))
Her şey bir yana sen de iyi ki varsın, iyi ki tekrar bir aradayız