Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Vazcaydim zaten 206 alcam sanirim. Babam opel istemiyor astra f aliyodum silivride garaj arabasi bulmustum dedenin birinde babam yeter opel opel diye kafayi bozdun diyor
HUAWEI G610-U30 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
abi 206 iyidir 1.6 xt modeli yağmur sensörü abs hız sabitleyici 2 airbag yol bilgisiyarı vs. c.tesi gidip bakacağım kafama yatarsa alcam zaten. lpg'li basarım düpü gazlarım