- Katılım
- 26 Ocak 2012
- Mesajlar
- 22
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 42
İstediğiniz marka sıralı sistem lpg sisteminiz olsun ancak fabrika çıkışlı olmadığı sürece euro-5 motorlu araçlara lpg dönüşümü yapmayın.Çünki piston - silindirler , segmanlar ve sübaplar bu saydıklarımın hepsi en fazla 97 oktan benzinin yanma sıcaklığına göre dizayn edilen motorlardır.Ancak lpg 106 oktan yapıya sahip olduğu için yanma sonucu oluşan sıcaklık 97 oktan benzine göre fazladır.Bu sebepten ötürü 30 bin ile 40 bin km ye kadar sübap erimeleri ve bundan sonrada segman ve yanma hücresinde gerilmeler ve dezenformasyonlar oluşur.
Ancak euro-5 den daha düşük olan euro-4 veya euro-3 gibi motorlarda lpg uyumu daha fazla olup rahatlıkla lpg dönüşümü yapabilirsiniz.
Şu an piyasada turbolu araçlara lpg dönüşümü yapan firmalar sizleri kandırıyor.Çünki euro-5 ve benzeri motorlar akıllı motor olarak geçer ve yanma sonucu oluşan emisyon değerleri düşüktür ve bunuda dijital beyin yani aracın ekosu yapar.
Turbolu araçlara lpg takıyorum diyen sadece ve sadece aracın beynini yazılım olarak aldatır ki bu çok büyük bir tehlikedir.
Ancak euro-5 den daha düşük olan euro-4 veya euro-3 gibi motorlarda lpg uyumu daha fazla olup rahatlıkla lpg dönüşümü yapabilirsiniz.
Şu an piyasada turbolu araçlara lpg dönüşümü yapan firmalar sizleri kandırıyor.Çünki euro-5 ve benzeri motorlar akıllı motor olarak geçer ve yanma sonucu oluşan emisyon değerleri düşüktür ve bunuda dijital beyin yani aracın ekosu yapar.
Turbolu araçlara lpg takıyorum diyen sadece ve sadece aracın beynini yazılım olarak aldatır ki bu çok büyük bir tehlikedir.