• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

el freni mi dondu ??

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Faik 35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Faik 35

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
82
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Herkese merhabalar sabah arabayi park edip ise gittim aksam 11 civarinda arabaya binip eve gidicektim ki kavrama noktasinda aracin kalkerken zorlandigini farkettim geri vitese takip kalkmaya calistigimda da gicirt diye bi ses geldi galiba el fireni takili kaldi bunun sogukla bi ilgisi olabilir mi hava -4 derece civari olucakmis gece 15 yildir izmirde yasiyorum ilk defa boyle bisey basima geldi simdi ben bu arka tekerleklere sabah sicak su doksem disklere zarar verirmiyim yada ne yapmalim simdiden tesekkurler
 
Balatalarınız diske yapışmış olabilir. avensis de başıma gelmişti. ılık su döküp açmıştık. az ileri az geri vites yaparak açıldı.
 
Teşekkürler sabah dediginiz gibi yapicam
 
Aracınızı yokuşa koymuyorsanız vitese takıp freni çok sert çekmeyin. Normalde -4 derecede kolay kolay yapışmaz :)
 
İstanbul da silicek suyuna antifiriz koy dendiğinde burası İstanbul donma monma olmaz diyordum ama bu kış dediğimi geri aldım. Bu sabah kalktığımda arbanın silecek suyu motorunun donmuş olduğunu gördüm. En azından tahminim o yönde. Çünkü tık yok motorda. Bakalım artık donma mı yoksa başka sebebler mi ilerleyen zamanlarda görücez.
 
Evet aslinda el frenini sonuna kadar cekip birakirim demekki kışın daha nazik davranicam :)
 
Evet aslinda el frenini sonuna kadar cekip birakirim demekki kışın daha nazik davranicam :)

Sorun giderildi mi ?
 
Aynı şey geçen kış başıma geldi. Arabayı güzelce yıkatıp kurulattım ve birazda gezdim. Sonra evin kapalı garajına koydum ama arka kampanalar tutmuş. İlk kalkarken bırakmadı ve az ileri geri yaptım gene nafile. Bende artık ileri doğru hafif zorlayarak kalktım ve arkadan hafiften kütürtü geldi ve açıldı :). Arkadaşların dediği gibi jant içine doğru kampanaya sıcak su döküp beklemek gerek yoksa benim gibi zorlayarak anca açabilirsiniz. Ama bence fazla zorlamayın ve zorda kalmadıkça(yokuşta gibi) el frenini kışın dibine kadar çekmeyin, Kolay Gelsin.
 
Aynı şey geçen kış başıma geldi. Arabayı güzelce yıkatıp kurulattım ve birazda gezdim. Sonra evin kapalı garajına koydum ama arka kampanalar tutmuş. İlk kalkarken bırakmadı ve az ileri geri yaptım gene nafile. Bende artık ileri doğru hafif zorlayarak kalktım ve arkadan hafiften kütürtü geldi ve açıldı :). Arkadaşların dediği gibi jant içine doğru kampanaya sıcak su döküp beklemek gerek yoksa benim gibi zorlayarak anca açabilirsiniz. Ama bence fazla zorlamayın ve zorda kalmadıkça(yokuşta gibi) el frenini kışın dibine kadar çekmeyin, Kolay Gelsin.
suyu döktün pekii gece??? :) daha beter olmaz mı?
 
suyu döktün pekii gece??? :) daha beter olmaz mı?

Abi dökeceğimiz su yarım çaydanlık olsa yeter ki zaten içine girene kadar buhar olur orda. Maksat yapışmayı çözmek.
 
Geri
Üst