• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

El freni hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Keremj
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Keremj

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
26 Şub 2019
Mesajlar
41
Tepkime puanı
10
Puanları
8
Merhaba arkadaşlar hepinize kolay gelsin, 2006 Astra h aracımın el freni lambası yanmıyor. Anahtarı ilk çevirdiğimde yanıyor sonra sönmemesi gerekirken sönüyor. Muhtemelen soketi vs. arızalandı fakat soketinin yerini bilmiyorum. Bilen arkadaşlar rica etsem yardımcı olabilir mi ? Elektrikçiye de gidebilirim tabi fakat böyle ufak şeylerle kendim uğraşmaktan zevk alıyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim...
 
Geri
Üst