EDS + polis duble kitlemes

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,520
Tepki puanı
254
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Biraz önce Ankara'dan Sakarya'ya otobandan geldim. 310 km'lik mesafede 2 tane radar levhası gördüm. Bu levhaların etkili olduğu mesafe ne kadardır? Levhanın biri Ankara, diğeri Bolu civarında idi. Bu iki levha yaklaşık 300 km lik yolun tamamını kapsıyorsa Gerede veya başka bir yerden otobana giren bir sürücü bu levhaları nasıl görecek ki? Gerekli önlemler alınmadan, gereği kadar uyarı levhaları konulmadan şak diye ceza yazılmamalı, bizler de bir takım emniyet tedbirlerini başkalarının uyarısını beklemeden kendimiz almalıyız.
 

ergunp

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
298
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Biraz önce Ankara'dan Sakarya'ya otobandan geldim. 310 km'lik mesafede 2 tane radar levhası gördüm. Bu levhaların etkili olduğu mesafe ne kadardır? Levhanın biri Ankara, diğeri Bolu civarında idi. Bu iki levha yaklaşık 300 km lik yolun tamamını kapsıyorsa Gerede veya başka bir yerden otobana giren bir sürücü bu levhaları nasıl görecek ki? Gerekli önlemler alınmadan, gereği kadar uyarı levhaları konulmadan şak diye ceza yazılmamalı, bizler de bir takım emniyet tedbirlerini başkalarının uyarısını beklemeden kendimiz almalıyız.


Abi otobanda zaten hız limiti belli degil mi?
Otobana girince hızın max 120 oldugunu cocuklar bile biliyor artık.
Neden ekstra uyarı levhasına gerek duyulur anlamıyorum.
Hız yApmak isteyen yapar engelleyen yok ama ceremesini çeksinler, ceza yiyince yok uyarı yoktu yok tuzak kuramaz devlet vs bahaneler çok komik geliyor bana.
Yani levha konsun radar geçildikten sonra Allah ne verdiyse bassın millet.
Levha koymamanın amacı heran yakalanabilme bilincinin olusturabilmektir.
 

osman duman

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
613
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
bana kalsa tum kırmızı ışıklarda da EDS olsun şehir icinde sehirlerarası kadar şehiricinde de hız yapan cok. radar konusunda sorun şu gostergeler dijital degil ve 55 ile 56 farkını manual
gostergede anlamak zor hele bazı gostergelerde o aralık cok dar. Bu yüzden asıl sorun bu aslında yoksa 120-130 zaten farkediliyor gostergede ama 55-56 dan cok ceza yiyen oluyor.
 

ergunp

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
298
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Aynen şehir içi radar uygulamaları bazen cok can yakıcı olabiliyor 1km için 172 lira :(

Artan km basına ceZa miktarı arttırılabilir ne bileyim 70lik yolda 77km ye kadar ceza yok zaten 78-80km ye kadar daha uygun bi ceza yazılsın diycem işler iyice karısacak:)
En iyisi hız kurallarına uyalım:) çok para valla hele %30 üzeri offf neredeyse senelik bakım parası..
 

osman duman

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
613
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
hatta bir şöför radarın yanlış kalibre oldugunu dava etmiş kendi aracının dogru oldugunu iddia etmiş ve cidden radarın yapılan testte aracın göstergesinden 4-5 km fazla okudugu ortaya cıkmış davayı bulursma yazarım ama bu cok ilgincti. Sonucta o radarın dogru okudugunun garantisi varmı ? ne kadar zamanda bir kalibre ediliyor ve kimler kalibre ediyor.
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,520
Tepki puanı
254
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Aynen şehir içi radar uygulamaları bazen cok can yakıcı olabiliyor 1km için 172 lira :(

Artan km basına ceZa miktarı arttırılabilir ne bileyim 70lik yolda 77km ye kadar ceza yok zaten 78-80km ye kadar daha uygun bi ceza yazılsın diycem işler iyice karısacak:)
En iyisi hız kurallarına uyalım:) çok para valla hele %30 üzeri offf neredeyse senelik bakım parası..

2 km lik fark ile radara girip okkalı bir ceza ödeyen birisi olarak seni çok iyi anlıyorum. Bence de hızla ilgili cezalar yapılan km ile orantılı olarak artmalıdır.
 
Üst