Ecn 11508 arıza kodu

dieseltr

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Ara 2014
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
Aracım 1.3 dizel astra gaz pedal yaptigimda bu kodu veriyor.ecn 11508 tech2 ye bağlantım motor soğutma sensoru arızası verdi.degistirdim yine aynı kodu veriyor.
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Soğutma sensoru derken? arıza belirtisi?
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arakdaş bir daha girmedi ama ben olasılıkları yazayım ki başına gelenler nerelere bakması gerekir bilsin.
Yeni generasyon motorların hemen hemen tümü kernfeldtermostad ile çalışıyor.Bu şu demektir:
Eskiye nazaran içinde wax dediğimiz sıvı ile belli derecede genleşerek açılan termostad kapağı şimdiki kernefeld sistem yani termostad beyin ile birlikte algıladığı ısıda nerde (yükde, veya yarım gaz ,gazpedal konumu vs) motor sıcaklığını en iyi yakıt ayarında tutmak için elektrikli pim ile kapağı açıyor. anlamanız için resim ekleyeceğim.Ama asıl bu P0115 sorunu ekseri fan devamlı devreye girmesi(müşür sorunu) olması gibi termostad sorunuda sebep olabiliyor.Aynı zamanda davlumbaz içindekisoğutma modülü soketleri paslanması dahil.Yani arızaları burda bakacaksınız.
Altda kernfeldtermostad kesiti :
kuehlmittelregler.jpg

Pimle ısıtılarak genleştirilen pim kapakları açıyor.Yani belli derecede değil motorun yükde veya devrine göre yakıtı en aza indirmek için beyinden gelen bilgi gas pedalı konumu vs ile ısıtılarak genleştirerek kapağı açıyor.Altda ikinci resimde pimi görüyorsunuz.İşte BU kernfeldtermostad yüzünden de artık komple alarak fiyatı fazla ödüyoruz.yani dışı (kutusu ) ile Termostad.
G2DZOHq.jpg



jFMz2Wo.jpg
 

dieseltr

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Ara 2014
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
Arakdaş bir daha girmedi ama ben olasılıkları yazayım ki başına gelenler nerelere bakması gerekir bilsin.
Yeni generasyon motorların hemen hemen tümü kernfeldtermostad ile çalışıyor.Bu şu demektir:
Eskiye nazaran içinde wax dediğimiz sıvı ile belli derecede genleşerek açılan termostad kapağı şimdiki kernefeld sistem yani termostad beyin ile birlikte algıladığı ısıda nerde (yükde, veya yarım gaz ,gazpedal konumu vs) motor sıcaklığını en iyi yakıt ayarında tutmak için elektrikli pim ile kapağı açıyor. anlamanız için resim ekleyeceğim.Ama asıl bu P0115 sorunu ekseri fan devamlı devreye girmesi(müşür sorunu) olması gibi termostad sorunuda sebep olabiliyor.Aynı zamanda davlumbaz içindekisoğutma modülü soketleri paslanması dahil.Yani arızaları burda bakacaksınız.
Altda kernfeldtermostad kesiti :
kuehlmittelregler.jpg

Pimle ısıtılarak genleştirilen pim kapakları açıyor.Yani belli derecede değil motorun yükde veya devrine göre yakıtı en aza indirmek için beyinden gelen bilgi gas pedalı konumu vs ile ısıtılarak genleştirerek kapağı açıyor.Altda ikinci resimde pimi görüyorsunuz.İşte BU kernfeldtermostad yüzünden de artık komple alarak fiyatı fazla ödüyoruz.yani dışı (kutusu ) ile Termostad.
G2DZOHq.jpg



jFMz2Wo.jpg

Teşekkür ederim ilginiz için
 

DÜZLER

Kayıtlı Kullanıcı
31-Hatay
Katılım
17 Şub 2023
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
1
Siteyi ziyaret et
Benim de Astra 1.3 CDTI da 11508 sorunu mevcut, akşama kadar yerinde çalışınca hiç sıkıntı yok ama,motor sicakken yola gidince son seviye fanı açıyor ve servis ışığını yakıyor..fan devreden çıkınca ışık da sönüyor.. termostat olsa devamlı yakmaz mı
 
Üst